هدفون شیائومی Buds 4 Pro در بلوتوث SIG دیده شد

هدفون شیائومی Buds 4 Pro در بلوتوث SIG دیده شد

در آگوست 2022، شیائومی Xiaomi Buds 4 Pro را در چین عرضه کرد. این برند مدتی طول کشید، اما سرانجام در نمایشگاه MWC 2023 از Xiaomi Buds 4 Pro در صحنه جهانی رونمایی کرد. اگرچه این هدفون ها هنوز وارد قفسه های بازار نشده اند، و این برند همچنین اعلام نکرده است که چه زمانی می توانیم انتظار عرضه آنها را داشته باشیم. این هدفون ها اکنون در وب سایت های صدور گواهینامه ظاهر شده اند و اشاره می کنند که ممکن است زودتر اتفاق بیفتد.

Xiaomi Buds 4 Pro با شماره مدل M2126E1 در بلوتوث SIG مشاهده شده است. این نشان می دهد که دستگاه از بلوتوث 5.3 برای اتصال استفاده می کند. این لیست هیچ ویژگی دیگری را فاش نمی کند، با این حال، ما از قبل همه چیزهایی را که باید در مورد این هدفون های آینده بدانیم می دانیم زیرا شیائومی به طور رسمی تمام جزئیات را فاش کرده است.

هدفون های Xiaomi Buds 4 Pro از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می برند که می تواند سطح نویز را تا 48 دسی بل کاهش دهد. علاوه بر این، آنها دارای قابلیت های صوتی بعدی هستند که حرکات سر را تشخیص می دهد و صدا را برای یک تجربه صوتی دقیق تر و واقعی تر تنظیم می کند.

هدفون ها در یک جعبه ایمن ذخیره می شوند که شبیه یک “کپسول فضایی” است. آنها با نوک گوش نرم ساخته شده از LSR در سه اندازه مختلف ارائه می شوند که از تناسب راحت اطمینان می دهند. ویژگی “Intelligent Fit Monitoring” راحتی را بیشتر افزایش می دهد. این هدفون ها می توانند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شوند و بدون قاب گوشی تا 9 ساعت عمر باتری را ارائه دهند. کیس شارژ می تواند در مجموع تا 38 ساعت عمر باتری را تامین کند.

بلوتوث 5.3 اتصال قابل اعتمادی را فراهم می کند، در حالی که کدک های SBC/AAC/LHDC 4.0 و درایورهای دینامیک مغناطیسی 11 میلی متری صدای با کیفیت بالا را تضمین می کنند. هدفون ها در برابر گرد و غبار و آب (IP54) مقاوم هستند و دارای حسگر 3Mic+ boneprint sound هستند که تماس های صوتی را واضح می کند. همچنین سه حالت شفافیت برای گوش دادن به صدای محیط وجود دارد. دسته گوش از عملکرد حساس به فشار برای جابجایی بین حالت های کاهش نویز، موسیقی و کنترل تماس پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  شیائومی عینک صوتی هوشمند معرفی کرد

هدفون های Xiaomi Buds 4 Pro با قیمت 1099 یوان (163 دلار) در چین و 249 پوند در بریتانیا به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون شیائومی Buds 4 Pro در بلوتوث SIG دیده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *