انتشار تصویری از نسل جدید لپ تاپ لنوو Yoga Air

انتشار تصویری از نسل جدید لپ تاپ لنوو Yoga Air

اوایل امروز (10 مارس 2023)، لنوو ظاهر مدل‌های لپ‌تاپ نسل بعدی خود را از سری محبوب Yoga خود به نمایش گذاشت. این شرکت پیش نمایش نسل بعدی Yoga Air را ارائه کرد که یک لپ تاپ باریک و سبک است.

با نگاهی به تصویر به اشتراک‌گذاشته‌شده، می‌توانیم ببینیم که نسل بعدی لپ‌تاپ‌های Yoga Air غول فناوری چینی دارای یک طرح رنگ کاملاً جدید است که از طراحی دو رنگ تشکیل شده است. مدلی که می بینیم شامل یک طرح رنگ آبی و نارنجی جدید است. پوشش بالایی دارای رنگ آبی است، در حالی که نیمه پایینی با صفحه کلید به رنگ نارنجی روشن است. به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز به طور رسمی نام این مدل رنگی را نهایی نکرده است، اما نام برخی از نامزدهای احتمالی را نیز به اشتراک گذاشته است.

انتشار تصویری از نسل جدید لپ تاپ لنوو Yoga Air

این شامل آبی دریای جادویی، نارنجی فریزیا یا انعکاس نور خورشید است. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر توسط برند به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین جزئیات دقیق تر در مورد این مدل لپ تاپ یوگا ایر آینده مانند مشخصات یا جزئیات قیمت آن هنوز ناشناخته است. همین چند وقت پیش، لنوو اعلام کرده بود که نسل جدید نوت بوک های سری یوگا در آوریل 2023 وارد بازار خواهند شد.

بنابراین برای اطلاعات بیشتر بمانید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد. در بخش نظرات در زیر به ما اطلاع دهید که چه احساسی نسبت به زیبایی ظاهری روشن در لپ تاپ دارید و آیا هرگز چنین نوت بوکی را خریداری می کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت لنوو Tab M8 2024 در راه است

نظرات در مورد : انتشار تصویری از نسل جدید لپ تاپ لنوو Yoga Air

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *