انتشار تصاویر شماتیکی پیکسل 7 گوگل

انتشار تصاویر شماتیکی پیکسل 7 گوگل

انتظار داریم گوگل در پاییز 2022 نسل جدید گوشی های سری پیکسل را با نام پیکسل 7 معرفی کند. تاکنون برخی اطلاعات درباره این سری منتشر شد و اکنون تصاویر شماتیکی این پرچمدار آینده به بیرون درز پیدا کرد.

کاربر @xleaks7  توییتر تصاویر CAD اسمارتفون آینده گوگل را منتشر کرده که تقریبا طراحی دستگاه را نشان می دهد. سبک طراحی پیکسل 7 شبیه به پیکسل 6 است اما در بخش لنز دوربین تغییراتی در نظر گرفته شده است.

قسمت زیرین دارای خروجی اسپیکر و پورت USB-C خواهد بود. قسمت فوقانی نیز میکروفون قرار دارد. در بخش کناری کلید پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است. در بخش کناری نیز اسلات سیم کارت به چشم می خورد.  انتظار داریم سری پیکسل 7 از شبکه 5جی پشتیبانی کرده و نسل جدید پردازنده تنسور را دارا باشند.

در اخباری مرتبط فهرست Geekbench گوشی Google Pipit نشان می‌دهد که توسط یک چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز تامین می شود. سورس کد فهرست نشان می‌دهد که چیپست دارای چهار هسته کارآمد با فرکانس 1.80 گیگاهرتز است. همچنین نشان می دهد که دو هسته CPU با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و دو هسته دیگر CPU با سرعت 2.5 گیگاهرتز هم تدارک دیده شده و در کنار آن گرافیک Mali G78 هم به چشم می خورد.

مشخصات پردازنده اشاره می کند که گوشی تاشو Google Pixel می تواند از تراشه Google Tensor استفاده کند که در سری گوشی های هوشمند Pixel 6 به کار گرفته شد. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 است. در تست تک هسته ای، دستگاه 4811 امتیاز و در تست چند هسته ای 11349 امتیاز را به دست آورد.

انتشار تصاویر شماتیکی پیکسل 7 گوگل

گزارش 9to5Google نشان داده بود که Google Pipit به سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی Sony IMX363 به عنوان حسگر اصلی مجهز می شود که می تواند با یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی Sony IMX386 همراه شود. همچنین پیش بینی شده که نمایشگر داخلی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX3555 است. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی IMX355  سونی نیز در قسمت بیرونی تعبیه می شود.

اطلاعات فاش شده در مورد دوربین های گوشی تاشو Pixel نشان می دهد که این گوشی نمی تواند تجربه های عکاسی درجه یک مانند Pixel 6 و 6 Pro را که دارای دوربین های بهتری هستند ارائه دهد. جزئیات دیگر Pixel Pipit تاشو در حال حاضر در دست نیست. در اخباری مرتبط انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر داخلی تاشو  استاندارد باشد. براین اساس، ثبت اختراعات گوگل و زبان طراحی مورد استفاده در سری پیکسل 6، رسانه LetsGoDigital را برآن داشت تا با همکاری طراح Waqar Khan ، تصاویری بسیار زیبا از مدل تاشو ادعا شده ارائه کنند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر تبلت Pixel Tablet گوگل

تصاویر ارائه شده طرحی را نشان می دهد که بی شباهت به سامسونگ Galaxy Z Fold 3 نیست. دوربین سلفی در یک حفره روی نمایشگر بیرونی گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. LetsGoDigital معتقد است که نمایشگر جلویی دارای حاشیه های نسبتاً ضخیمی بوده و به همین ترتیب، در رندرهای آنها نیز منعکس شده است. پس از باز شدن، یک دوربین سلفی دیگر در صفحه نمایش بزرگتر داخل آن دریافت می کنید. دستگاه مجهز به یک لولا مخفی مشابه است که سامسونگ در سری Fold خود استفاده می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر شماتیکی پیکسل 7 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *