انتشار تصاویر شماتیکی از گوشی آیفون 14 پرو مکس

انتشار تصاویر شماتیکی از گوشی آیفون 14 پرو مکس

در حالی که تا رونمایی سری آیفون 14 اپل ماه ها فاصله داریم، اما تقریبا هر از چندگاهی اطلاعات و شایعاتی پیرامون این خانواده منتشر می شود. کوپرتینویی ها قصد دارند در ماه سپتامبر سری آیفون 14 را با چهار عضو معرفی کنند.

حال در جدیدترین گزارش تصاویر شماتیکی مربوط به آیفون 14 پرو مکس منتشر شد و این گوشی را با ساختارش نشان می دهد. در جدیدترین تصاویر منتشر شده، طرح‌ شماتیکی دقیق از گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل منتشر شده و چهره این اسمارتفون اپل را نمایان می کند. نکته جالب نمایشگری است که اپل برای این مدل تدارک دیده که از حفره 7.15 میلی متری کپسول شکل دوربین سلفی بهره می برد و در کنار آن، یک ناچ حفره‌ای 5.59 میلی متر نیز قرار دارد.

تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که بین حفره کپسولی شکل و ناچ که قرار است جایگزین ناچ موجود در سری آیفون 13 شود، برای تعبیه شدن دوربین سلفی و سنسورهای  Face ID  به کار گرفته خواهد شد.

همچنین گفته شده که گوشی آیفون 14 پرو مکس دارای نمایشگر کم حاشیه بوده و تنها 1.95 میلیمتر ضخامت دارد. در واقع به طور قابل‌توجهی باریک‌تر از حاشیه‌های 2.42 میلی‌متری موجود در آیفون 13 پرو مکس خواهد بود. این موضوع موجب افزایش نسبت صفحه نمایش بدنه در آیفون های نسل بعدی می شود. بنا بر شایعات فعلی، گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل 160.7 میلی متر ارتفاع و 78.53 میلی متر عرض خواهد داشت. صخامت دستگاه نیز با ماژول دوربین به 12.16 میلی متر می رسد.

پیشتر گزارش شده که آیفون 14 پرو مکس دارای برجستگی بیشتر دوربین عقب خواهد بود و حسگر 48 مگاپیکسلی جایگزین سنسور 12 مگاپیکسلی می شود. انتظار داریم گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل دارای نمایشگر 6.7 اینچی مانند نسل پیشین باشد و سه مدل استاندارد، مکس، پرو و پرو مکس خواهد داشت. در حالی که مدل های ساده چیپ A16 دارند مدل های پرو با چیپ A16 پرو از راه می رسند.

انتشار تصاویر شماتیکی از گوشی آیفون 14 پرو مکس

در اخباری مرتبط ماه مارس امسال بود که اپل گوشی آیفون اس ای 3 را با تغییراتی کوچک نسبت به نسل قبل رونمایی کرد. اسمارتفونی که انتظار می رفت تغییرات بیشتری پیدا کند تا بتواند علاقمندان بیشتری را به خود جلب سازد.

بیشتر بخوانید  آیپد ایر 2022 قرار نیست پنل اولد داشته باشد

حال گزارشی منتشر شد که نشان می دهد تقاضا برای آیفون اس ای 3 چندان زیاد نبوده و فروش کمتر از انتظاری داشته است. گفته می شود اپل از تامین کنندگان درخواست کرده میزان تولید را 20 درصد کاهش دهند. همانطور که آگاه هستید، آیفون اس ای 3 دارای طراحی شبیه به نسل قبل بوده و از چیپست A15 اپل قدرت می گیرد. اسمارتفون مورد اشاره به حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی Deep Fusion در عقب مجهز است و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارد. با چنین مشخصاتی می توان چنین مدلی را به قیمت 429 دلار خریداری کرد که مشابه یک مدل اندرویدی بسیار پیشرفته و بهتر است.

تحلیلگران پیشتر پیش بینی کردند که اپل امسال 30 میلیون آیفون اس ای 3 به فروش برساند که 5 میلیون بیش از نسل پیشین است. حال تحلیل های جدید نشان می دهد چنین نیست و باید انتظار دیگری داشت. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس پرداخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر شماتیکی از گوشی آیفون 14 پرو مکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *