انتشار تصاویر رندر شده سری گوشی اوپو Reno 10

انتشار تصاویر رندر شده سری گوشی اوپو Reno 10

شرکت چینی گوشی های هوشمند Oppo در حال آماده سازی برای رونمایی از سری مورد انتظار Reno 10 در بازار چین است. در اطلاعیه رسمی آمده است که سری Reno 10 در تاریخ 24 می رونمایی خواهد شد و پیش‌سفارش‌ها از قبل در وب‌سایت این شرکت آغاز شد. Oppo رندرهای رسمی طراحی و مشخصات کلیدی را در لیست پیش‌سفارش آپلود کرده است.

سری Reno 10 از سه مدل Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ تشکیل خواهد شد. هر سه گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین سه گانه عقب خواهند بود. علاوه بر این، آنها به رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز خواهند شد.

اوپو Reno 10 Pro+ در سه رنگ طلایی، بنفش گرگی و میش و مشکی ماه در دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده با یک بریدگی حفره ای در مرکز است. پنل عقب آن دارای یک مجموعه دوربین سه گانه، از جمله یک لنز زوم پریسکوپ است. Reno 10 Pro+ در دو پیکربندی ارائه می‌شود: 16 گیگابایت رم با 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی.

Reno 10 Pro در سه رنگ طلایی، آبی رنگارنگ و مشکی ماه عرضه خواهد شد. مانند همتای Pro+ خود، دارای صفحه نمایش خمیده با حفره دوربین در مرکز است. این گوشی هوشمند در دو پیکربندی عرضه خواهد شد: 16 گیگابایت رم با 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین دارای سیستم دوربین سه گانه عقب خواهد بود.

Reno 10 در رنگ‌های طلایی، آبی رنگارنگ و مشکی ماه عرضه خواهد شد. کاربران سه گزینه پیکربندی برای انتخاب از بین رم 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهند داشت. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش منحنی با یک حفره دوربین در وسط است. سیستم دوربین سه گانه عقب آن شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد شد. این دستگاه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

طبق گزارش Mukul Sharma، هر سه مدل از سری اوپو رینو 10 (Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+) احتمالاً تا پایان ژوئن یا اوایل جولای در هند نیز عرضه خواهند شد. با این حال، شایان ذکر است که برخی از انواع رنگ ممکن است در بازار هند موجود نباشد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از نسخه جهانی اوپو Reno 11

در دیگر خبرها چند روز قبل، اوپو گوشی هوشمند F23 5G را معرفی کرد. اکنون، این دستگاه راهی بازار شده است. این گوشی جدید دارای برخی مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید زیر 30 هزار روپیه هستید، می توانید به سراغ آن بروید.

در مورد گوشی هوشمند باید بیان داشت که اوپو F23 5G دارای یک پنل ال سی دی 6.72 اینچی بلند بوده که دارای رزولوشن Full HD+، نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 680 نیت است. در بخش سخت افزاری، دستگاه به یک پردازنده Snapdragon 695 مجهز شده است که با 8 گیگابایت رم LPDD4X و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شده است. این گوشی هوشمند همچنین دارای سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر شده سری گوشی اوپو Reno 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *