انتشار تصاویر جدید گوشی موتورولا Edge 40

انتشار تصاویر جدید گوشی موتورولا Edge 40

موتورولا به تازگی گوشی Edge 40 Pro را در بازار جهانی عرضه کرده است. به نظر می رسد که نوع ساده دستگاه با نام Edge 40 نیز به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. اخیرا گزینه های رنگ مشکی و سبز Edge 40 به نمایش گذاشته شد. اکنون، یک افشاگر جدید، اولین تصاویر گوشی هوشمند را در رنگ آبی و قرمز نشان می دهد.

در رندرهای فاش شده، موتورولا اج 40 در چهار رنگ مشکی اکلیپس، سبز سحابی، ویوا سرخابی و آبی قمری دیده می شود. به نظر می رسد نوع آبی دارای عقب اکریلیک است، در حالی که رنگ های دیگر دارای عقب چرمی هستند.

انتظار می رود موتورولا اج 40 آینده با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و همچنین نرخ نوسازی سریع 144 هرتز عرضه شود. این احتمالاً به عنوان اولین چیپست Dimensity 8020 در جهان معرفی خواهد شد و انواع حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی دارد. هر دو نوع ذخیره سازی احتمالاً دارای 8 گیگابایت رم هستند. این دستگاه قرار است دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 68 واتی TurboPower و شارژ بی سیم 15 واتی باشد.

در زمینه دوربین، انتظار می‌رود که Edge 40 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید در عقب بهره ببرد. در قسمت سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

این گوشی از جدیدترین سیستم عامل اندروید 13 برخوردار بوده و همچنین برای دسترسی ایمن و راحت به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود. انتظار داریم این دستگاه با برچسب قیمت 899 یورو (980 دلار) در بازار اروپا وارد شود. در دیگر خبرها Moto Razr+ قرار است اواخر امسال به عنوان جدیدترین گوشی تاشو این برند و به‌عنوان یک ارتقاء نسبت به مدل سال گذشته وارد بازار شود. این گوشی هوشمند اخیراً گواهینامه 3C را دریافت کرده که نشان می دهد موتورولا شروع به آماده شدن برای عرضه آن کرده است. در جدیدترین اخبار، Moto Razr+ در سایت های گواهی TDRA امارات و REL کانادا مشاهده شده است. با این حال، دستگاه نام متفاوتی در برخی بازارها داشته که از جمله باید به Moto Razr 40 Ultra اشاره کرد

بیشتر بخوانید  معرفی موتورولا موتو زد 4 (Motorola Moto Z4)

برای یادآوری، Moto Razr+ اخیراً گواهی اجباری 3C چین را با شماره مدل XT2321-1 دریافت کرده است. در وب سایت های TDRA و REL با همان شماره مدل مشاهده شد. با این حال، آژانس امارات پیشنهاد می کند که این گوشی هوشمند Moto Razr 40 Ultra نام خواهد داشت. این می تواند بدان معنی باشد که شرکت تحت مالکیت لنوو می تواند بسته به منطقه، گوشی را با نام های مختلف بفروشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید گوشی موتورولا Edge 40

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *