انتشار تصاویر جدید از گوشی Realme 10 Pro Plus

انتشار تصاویر جدید از گوشی Realme 10 Pro Plus

ریلمی هنوز چند روز دیگر فرصت دارد تا از یک پرچمدار برای سری ۱۰ گوشی‌های اندرویدی جدید خود رونمایی کند. OEM از این زمان برای تبلیغ بهترین مزیت های Pro Plus قبل از معرفی استفاده می کند. آنها شامل برخی موضوعات داغ هستند که از نظر قابلیت استفاده روزمره و همچنین پوشش جدید براق توسعه یافته برای گوشی میان رده ایجاد شده اند.
به نظر می‌رسد Realme قصد دارد خط جدیدی از دستگاه‌های تلفن همراه متشکل از 10 4G، 10 5G و 10 Pro+ را به بازار عرضه کند و در بقیه سال‌های 2022 و 2023، به طور عجیبی، هیچ پروی وجود ندارد. این تصور با جدیدترین تیزرهای آن تقویت شده است. برای دومی، تنها موردی که هنوز راه اندازی نشده است.

ما قبلاً می دانیم که OEM برای اولین بار در +10 Pro یک صفحه نمایش منحنی را به “سری شماره دار” تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده خود می آورد. اکنون ریلمی همچنین فاش کرده است که با طراحی جدید Hyperspace خود نیز راه اندازی خواهد شد: پایانی که شیب درخشان را با جلوه شعاعی برجسته ناشی از دوربین های عقب دولوله به روز خود ترکیب می کند.

انتشار تصاویر جدید از گوشی Realme 10 Pro Plus

واضح است که Realme فکر زیادی برای رنگ‌بندی منحصربه‌فرد حاصل کرده است. سپس، همانطور که در برخی از عکس‌های فاش شده از Madhav Sheth نشان داده شده است که یک واحد 10 Pro+ را قبل از راه‌اندازی خود تکان می‌دهد، ممکن است از زوایایی مانند یک برچسب هولوگرافیک به نظر برسد.

با این وجود، چیس یو، مدیرعامل Realme نیز اظهار داشت که Pro+ از نظر عمر باتری نیز با ظرفیت معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد درخشید. با این وجود، با وزن تنها 173 گرم (گرم، در مقایسه با بیش از 200 گرم در اکثر دستگاه های اندرویدی، به ویژه در قسمت بالایی) به “تعادل” دست خواهد یافت.

Realme 10 Pro+ با هر 3 “جهش به جلو” از نظر مشخصات، UX یا هر دو در 17 نوامبر 2022 عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری گوشی Realme C53 پیش از عرضه جهانی

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از گوشی Realme 10 Pro Plus

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *