انتشار تصاویر جدیدی از آیفون 8 با نمایش حسگر اثر انگشت در بالای صفحه نمایش

انتشار تصاویر جدیدی از آیفون 8 با نمایش حسگر اثر انگشت در بالای صفحه نمایش: تصاویر جدیدی از آیفون 8 در وب سایت Reddit منتشر شده است . با توجه به آنچه این وب سایت بیان کرده ، این تصاویر از منابع معتبری تهیه شده است . اگر این گفته ها درست و صحیح باشد بی شک آیفون 8 دارای طرحی زیبا است .  در بالای صفحه این گوشی در قاب جلویی ، وجود یک سنسور می تواند توجه مخاطب را به خود جذب کند.  البته در پشت گوشی نیز شاهد دوربین دوگانه ی  عمودی هستیم .

 هر سه مدل 8 ، 7 اس پلاس و 7 اس را در زیر می بینیم . دوربین 8همانگونه که پیش تر بیان کردیم دوگانه عمودی است این در حالی است که دوربین 7اس و 7اس پلاس به ترتیب تکی و دوگانه افقی می باشد.

البته نکته ی جالبی که در این قسمت وجود دارد وجود حسگر اثر انگشت در زیر قاب گوشی آیفون 8 می باشد که احتمال می رود در زیر صفحه نمایش این گوشی شاهده به بهره گیری از تکنولوژی حسگر اثرانگشت باشیم .

البته با معرفی آیفون جدید حدود 2 ماه دیگر حقیقت موضوع آشکار می شود . البته باید منتظر ماند که اپل مانند دیگر کمپانی ها مثل سامسونگ در لحظه آخر تصمیم خود را در مورد بهره گیری از حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش تغییر می دهد یا اینکه با ریست پذیری این کار را انجام می دهد و آیفون 8 به عنوان اولین گوشی می باشد که این تکنولوژی را بکار گرفته است.

آیفون8آیفون8 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عرضه آیفون 8 با رنگی جدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدیدی از آیفون 8 با نمایش حسگر اثر انگشت در بالای صفحه نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *