انتشار تصاویری از گوشی Realme C55

انتشار تصاویری از گوشی Realme C55

Realme یک دستگاه میان رده اقتصادی جدید به نام Realme C55 در دست ساخت دارد. این برند در حال حاضر شروع به آزمایش این گوشی هوشمند کرده است و فاش کرده است که با ویژگی جزیره دینامیک اپل به نام Realme Mini Capsule عرضه خواهد شد. قبل از عرضه، ویدئوی تبلیغاتی و همچنین تصاویر زنده از دستگاه در کنار برگه مشخصات کامل Realme C55 ظاهر شده است.

در شروع کار، پاراس گوگلانی، فروشنده، ویدیوی تبلیغاتی گوشی هوشمند آینده C55 را به اشتراک گذاشته است. این نشان می دهد که این گوشی هوشمند طراحی مشابه Redmi 10 4G دارد. دارای یک پنل پشتی مسطح با دو ماژول دوربین مجزا است. کناره ها صاف هستند و به نظر می رسد که دکمه پاور دارای اسکنر اثر انگشت است. ویدئو تایید می کند که این گوشی در رنگ Sunshower عرضه خواهد شد.

نشت دیگر از YouTuber Official Complete Selular است که چندین تصویر از Realme C55 را به همراه برگه مشخصات ارائه می دهد. این تصاویر نشان می دهد که این گوشی دارای حاشیه های ضخیم بالا و پایین خواهد بود. یک حفره پانچ برای دوربین جلو و یک پورت USB-C در پایین با جک 3.5 میلی متری صدا و مشبک بلندگو وجود دارد. جعبه بسته بندی بسیاری از مشخصات دیگر را تایید می کند.

انتشار تصاویری از گوشی Realme C55

جعبه بسته‌بندی Realme C55 تأیید می‌کند که صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD با وضوح Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد. پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G88 است و ممکن است با 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه emmc 5.1 عرضه شود.

این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت جلویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود خواهد داشت. حدس زده می شود که این گوشی بر روی Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 کار کند و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC باشد.

Realme C55 یک اسکنر اثر انگشت جانبی را برای امنیت ارائه می دهد و همچنین با یک اسلات کارت micro-SD اختصاصی و یک جک 3.5 میلی متری صدا ارائه می شود. این گوشی 7.89 میلی متر ضخامت دارد و از طریق پورت USB 2.0 Type-C شارژ می شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده هدفون ریلمی Buds Air 5 Pro

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از گوشی Realme C55

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *