اختلال واتساپ و اینستاگرام در سراسر جهان 12 مهر 1400

اختلال واتساپ و اینستاگرام در سراسر جهان 12 مهر 1400

امروز در ساعات 19 به بعد دسترسی به پیام رسان واتساپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکلاتی روبرو شد ،‌این اختلال در سراسر جهان مشاهده شده است و مخصوص ایران نمی باشد.

به گزارش زوم تک به نقل از رسانه های تلویزیونی این اختلال بخاطر مشکلات در سرور فیسبوک است که تمامی اپلیکیشن ها و شبکه اجتماعی وابسته به فیسبوک این مشکل را دارند.

اگر شما هم در استفاده از واتساپ و اینستاگرام دچار اختلال شده ای فقط شما نیستید: فیس بوک ، اینستاگرام ، WhatsApp ، مهم اکنون از کار افتاده اند و تمامی آنها ارور های سرور را میدهند. خدمات متعلق به فیس بوک همه از یک زیرساخت مشترک استفاده می نمایند از این رو اختلال پیش آمده در تمامی اپلیکیشن های وابسته به فیسبوک اتفاق افتاده است . برای تست این کار کافی است https://web.whatsapp.com را باز کنید که این مشکل رو مشاهده خواهید کرد.

قطع شدن شبکه های اجتماعی غیر معمول نیست ، اما این مشکل خاص به بینندگان احتمالی فیس بوک و اینستاگرام خطاهایی را برمی گرداند که مقداری نگران کننده بوده است مخصوصا برای کاربران ایرانی چرا که در ماه های گذشته صحبت هایی از صیانت فضای مجازی در ایران مطرح شده است که کاربران ایرانی از این اتفاق بسیار نگران شدند. اینستاگرام و واتساپ “خطای سرویس 5xx” را در برخی مناطق برای کسانی که سعی می کنند از مرورگر به آن مراجعه کنند ، برمی گرداند. کد سرویس 5xx خطایی است که توسط سرور ایجاد می شود ، همانطور که توسط AT&T توضیح داده شده است. فیس بوک در برخی مناطق خطای “نمی توان به آن رسید” را باز می گرداند.

اختلال واتساپ و اینستاگرام در سراسر جهان 12 مهر 1400

 

این در حالی است که اندی استون یکی از اعضای شرکت فیسبوک هم در یک توییت این مشکل را گزارش کرده است :‌

ما آگاه هستیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامه ها و محصولات ما با مشکل روبرو هستند. ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.

اختلال واتساپ و اینستاگرام در سراسر جهان 12 مهر 1400

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه زمان بندی پست ها در اینستاگرام

نظرات در مورد : اختلال واتساپ و اینستاگرام در سراسر جهان 12 مهر 1400

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *