انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس Nord CE 2

انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس Nord CE 2

در ژوئن امسال شرکت وان پلاس گوشی Nord CE 5G را معرفی و عرضه کرد. مدلی که نسبت به نسخه Nord مشخصات ضعیف تری داشته اما به نظر می رسد مدل جدید آن با ویژگی بهتری همراه است.

وب سایت 91mobiles گزارش داد که این گوشی وان پلاس زودتر از موعد معرفی خواهد شد و قرار نیست تا بهار سال آینده منتظر بمانیم. برنامه ریزی شده در ماه ژانویه یا فوریه در هند معرفی و عرضه شود و به یک پردازنده Dimensity 900 که جایگزین اسنپدراگون 750G موجود در نسخه فعلی است، مجهز است.

انتظار می‌رود همان پنل 6.4 اینچی امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی را شاهد باشیم در حالی که انواع حافظه‌ها تا پیکربندی‌های 12/256 گیگابایتی در این مدل قابل مشاهده است، بنابراین می‌توان فرض کرد که پیکربندی نسخه پایه همچنان 6/128 گیگابایت باشد.

بخش دوربین تا حد زیادی با مدل پیشین یکی است به شکلی که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار می گیرد. گفته می شود که همان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی روی این گوشی تعبیه است، اما این بار، از شارژ سریع 65 واتی در مقایسه با 30 وات نسخه فعلی پشتیبانی می کند.

این منبع ادعا می کند که هیچ تغییر بزرگی در ظاهر ایجاد نخواهد شد و Nord CE 2 فریم پلاستیکی و پوشش شیشه گوریلا گلس را در جلو و عقب حفظ خواهد کرد. گزارش همچنین به قیمت گذاری اشاره می کند و معتقد است که بین 24000 تا 28000 روپیه خواهد بود. قیمت آن هم چیزی بین 315 تا 370 دلار خواهد بود، اما با توجه به مالیات های مختلف واردات و هزینه‌های حمل و نقل در سراسر جهان، محدوده قیمت ذکر شده شاید در تمامی بازارها یکسان نباشد.

وان پلاس می خواهد سال آینده گوشی های جذابی را به سبد محصول خود اضافه کند و شاهد دیوایس های برجسته ای هستیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus 11R با دوربین حرفه ای در راه است

نظرات در مورد : انتشار اولین جزئیات گوشی وان پلاس Nord CE 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *