انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Yuva 2 Pro

انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Yuva 2 Pro

سال گذشته در اکتبر، لاوا Lava Yuva Pro را با برچسب قیمت 7799 روپیه (94 دلار) رونمایی کرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت نسخه جانشین دستگاه را عرضه کرده است. اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی وجود ندارد، Yuva 2 Pro در حال حاضر در فروشگاه ها در هند به فروش می رسد.

دو خرده‌فروش آفلاین مستقر در بمبئی فروش Yuva 2 Pro را آغاز کرده‌اند. هر دو خرده فروش دستگاه را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 8499 روپیه (~ 102 دلار) می فروشند. در سه رنگ بنفش، سفید و سبز موجود است.

چیدمان دوربین های عقب و فلاش LED مشابه آیفون های اخیر است. به نظر می رسد که دستگاه دارای یک صفحه نمایش بریدگی قطره ای است. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است.

مشخصات Lava Yuva 2 Pro

Lava Yuva 2 Pro دارای یک پنل 6.5 اینچی LCD است که وضوح HD+ را ارائه می دهد. این چیپست مدیاتک هلیو جی 37 و 4 گیگابایت رم است. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم مجازی و 64 گیگابایت حافظه UFS است.

واحد دوربین سه گانه این دستگاه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در سرلوحه قرار گرفته است. با یک جفت دوربین VGA همراه است. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ از طریق پورت USB-C پشتیبانی می کند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 از پیش بارگذاری شده است، که مانند سایر تلفن های لاوا تجربه ای تقریباً موجود و ضبط تماس ناشناس را ارائه می دهد. علاوه بر این، این دستگاه با یک اشتراک رایگان در مواد درسی Doubtnut برای دانش آموزان در هند از پیش بارگذاری شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی لاوا Blaze Curve 5G با طراحی چشم نواز معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی لاوا Yuva 2 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *