ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 عرضه شد

ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 عرضه شد

شرکت شیائومی اخیرا بود که ساعت هوشمند Watch Color 2 را با مشخصاتی جذاب و طراحی زیبا معرفی کرد. این ساعت اکنون با گذشت چند هفته از معرفی راهی بازار جهانی شده و دردسترس است.

شیائومی هفته گذشته Watch Color 2 را عرضه کرد و این ساعت هوشمند در کنار گوشی هوشمند Civi عرضه شد. در حالی که هر دو ممکن است انحصاری چین باشند ، اکنون می توانید مورد اول را در سطح جهانی خریداری کنید. هرچند هنوز هیچ لیست جهانی برای Xiaomi Civi مشاهده نکرده ایم.

ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 عرضه شد

به طور خلاصه ، ساعت رنگی 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED ، مقاومت در برابر آب 5 دستگاه خودپرداز و مانیتور مداوم ضربان قلب است. این ساعت هوشمند همچنین دارای تراشه GNSS دو فرکانس است که می تواند به ماهواره های BeiDou ، Galileo ، GLONASS و GPS متصل شود. علاوه بر این ، شیائومی ادعا می کند که Watch Color 2 با باتری 470 میلی آمپر ساعتی تا 12 روز دوام می آورد ، با 117 حالت اسپرت و بیش از 200 صفحه ساعت از پیش بارگذاری شده است.

ساعت شیائومی Watch 2 برای خرید در AliExpress از 178.99 دلار آمریکا در دسترس است. در حال حاضر ، ساعت هوشمند فقط در رنگهای مشکی ، آبی و سفید موجود است. شیائومی 9 گزینه رنگ را در چین به فروش می رساند. ساعت مچی واچ 2 هم اکنون از چین ارسال می شود. فقط انبارهای چینی موجود است ، بنابراین ممکن است هنگام خرید ساعت هوشمند از سایر کشورها ، عوارض گمرکی دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کولر هوشمند MIJIA شیائومی معرفی شد

نظرات در مورد : ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *