انتشار اولین آپدیت نرم افزاری هدفون Galaxy Buds2 Pro

انتشار اولین آپدیت نرم افزاری هدفون Galaxy Buds2 Pro

سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای هدفون Galaxy Buds2 Pro TWS منتشر کرده است که ماه گذشته منتشر شد. آپدیت با سیستم عامل نسخه R510XXU0AVI7 6 مگابایت دانلود شده است. بهبود پایداری و قابلیت اطمینان را برای هدفون ها به ارمغان می آورد اما سامسونگ هیچ ویژگی جدیدی را در نظر نگرفته است.

Galaxy Buds2 Pro جانشین Galaxy Buds Pro است. این دستگاه دارای وزن کم، کیف شارژ مربعی شکل و سه گزینه رنگی است. Buds2 Pro فاقد روکش براق در Buds Pro است و این باعث می شود تا استفاده از آن جذاب تر و راحت تر باشد. هر گوشی دارای یک باتری 58 میلی آمپر ساعتی و همچنین یک کیس شارژ 500 میلی آمپر ساعتی است. بنابراین، Galaxy Buds2 Pro تا 616 میلی آمپر ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. سه حالت ANC، خاموش و صدای محیطی با Galaxy Buds2 Pro در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را با صدا (ویژگی تشخیص صدا) یا فشار طولانی روی هر یک از جوانه‌ها فعال کرد.

سامسونگ Galaxy Buds2 Pro تا 8 ساعت پخش را با یک بار شارژ ارائه می دهد که با فعال کردن ANC/صدای محیطی به حدود 5 ساعت کاهش می یابد. باتری کلی 616 میلی آمپر ساعتی Buds2 Pro را می توان از طریق USB-C در 75 دقیقه شارژ کرد. شارژر بی سیم Qi نیز موجود است اما شارژ کامل دستگاه تا دو ساعت طول می کشد. برای هر جوانه دو پین پوگو در لانه اش وجود دارد. Galaxy Buds2 Pro دارای رتبه IP67 و قیمت 229 دلار است. کاربران Galaxy Buds2 Pro می‌توانند به‌روزرسانی را از طریق برنامه Galaxy Wearable در تلفن هوشمند متصل خود دانلود کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به بخش تنظیمات گوشی مراجعه کنید تا به آپدیت دسترسی پیدا نمایید. سامسونگ در تلاش است با ارائه آپدیت نرم افزاری جدید بتواند مشکلات موجود در هدفون موردبحث را برطرف نماید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گزارش تصویری از مراسم رونمایی جدیدترین دستگاه های فتوکپی چندکاره سامسونگ در ایران

نظرات در مورد : انتشار اولین آپدیت نرم افزاری هدفون Galaxy Buds2 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *