انتشار اندروید 13 برای گوشی Galaxy M12

انتشار اندروید 13 برای گوشی Galaxy M12

سامسونگ به‌شدت به‌روزرسانی اندروید 13 را برای تعدادی از مدل‌های گوشی هوشمند خود منتشر کرده است. این شرکت ابتدا انتشار به روز رسانی اصلی را با گوشی های پرچمدار خود آغاز کرد و اکنون دو مدل جدید مقرون به صرفه این به روز رسانی را دریافت کرده اند. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

غول فناوری کره جنوبی در حال ارائه به روز رسانی برای گلکسی M12 و نسخه آمریکایی مدل Galaxy A13 5G است. برای کسانی که نمی‌دانند، این شرکت قبلاً به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار اندروید را برای مدل Galaxy A13 5G در اروپا ارائه کرده بود، اما اکنون این مدل در ایالات متحده نیز این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. از سوی دیگر، گلکسی M12 نیز به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 13 را دریافت می‌کند، اما این عرضه از هم اکنون به شدت محدود به روسیه است.

برای نسخه آمریکایی Galaxy A13 5G، این شرکت نسخه سیستم عامل جدید A136USQU3CVK9 را ارائه می کند. این به روز رسانی همچنین با وصله امنیتی نوامبر 2022 نیز ارائه می شود. اگرچه، مشخص نیست که آیا سامسونگ دسترسی به این به‌روزرسانی را تا پایان سال به سایر دستگاه‌ها نیز گسترش خواهد داد، زیرا این به‌روزرسانی به نسخه‌های قفل شده سلولی ایالات متحده گلکسی A13 5G محدود می‌شود.

در همین حال، مدل گلکسی M12 نسخه سیستم عامل تا M127FXXU3CVL2 را به همراه وصله امنیتی نوامبر 2022 نیز دریافت می کند. بنابراین، برای کسانی که به ترتیب دارای دو مدل در ایالات متحده و روسیه هستند، می توانند به تنظیمات > منوی به روز رسانی نرم افزار مراجعه کنند تا به صورت دستی آپدیت اصلی نرم افزار جدید را بررسی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاربران از مشکل دوربین Galaxy S23 Ultra سامسونگ می گویند

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی Galaxy M12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *