سری ردمی نوت 11 به پردازنده دیمنسیتی 920 مجهزند

سری ردمی نوت 11 به پردازنده دیمنسیتی 920 مجهزند

شرکت شیائومی 28 اکتبر از سری ردمی نوت 11 رونمایی می کند، اسمارتفون هایی میان رده با طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه که قطعا می توانند نظر مخاطبین خود را به خوبی جلب کنند.

شیائومی به تازگی پردازنده ای را تایید کرده است که مدل های خاصی از سری گوشی های هوشمند ردمی نوت 11 آینده را تامین می کند. در یک پست Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی)، این شرکت فاش کرد که دستگاه جدید در خط تولید دارای پردازنده MediaTek Dimensity 920 خواهد بود.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که غول فناوری چینی ردمی نوت 11 پرو را با چیپست Dimensity 920 عرضه کرده است. اما اکنون این شرکت رسما تایید کرده است که این پردازنده در این سری پیدا خواهد شد. به این معنی که این شامل Note 11 و Note 11 Pro می شود، در همین حال، انتظار می رود Note 11 Pro+ دارای SoC Dimensity 1200U باشد. متأسفانه، این برند در حال حاضر جزییات دقیق تری را در مورد گوشی هوشمند به جز پردازنده فاش نکرده است.

اگرچه، گزارش‌های ما در گذشته به بسته باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در مدل‌های Pro اشاره کرده بود، با Pro+ دارای شارژ سریع 120 واتی در حالی که Note 11 Pro از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود سری Pro دارای صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با وضوح +FHD و دوربین پانچ هول در جلو باشد. با این حال، شیائومی تأیید کرد که Redmi Note 11 Pro/Pro+ دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت است که ظاهراً با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه است. به خاطر داشته باشید که برخی از این مشخصات بر اساس شایعات هستند، پس آن را با کمی نمک مصرف کنید و منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Mix Fold 2 شیائومی نمایشگر تاشو خواهد داشت

نظرات در مورد : سری ردمی نوت 11 به پردازنده دیمنسیتی 920 مجهزند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *