انتشار اطلاعات جدید از گوشی XIAOMI 12S

انتشار اطلاعات جدید از گوشی XIAOMI 12S

تقریباً چهار ماه از معرفی سری 12 شیائومی می گذرد که به تازگی وارد بازار جهانی شده است. می توانیم فرض کنیم که Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro نیز به این خانواده بپیوندند. اما معلوم شد که اینها تنها دستگاه های جدیدی نیستند که به صفوف خط خواهند پیوست.

شایعه ای در شبکه وجود دارد مبنی بر اینکه Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro نسخه های بهبود یافته را دریافت خواهند کرد که با نام های شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو وارد بازار خواهند شد. ما اخیراً این مدل ها را در پایگاه داده EMEI شاهد بودیم. در آن 2206122SC شماره مدل Xiaomi 12S Pro بوده و 2206123SC هم به Xiaomi 12S اختصاص دارد.

از جمله ویژگی های محصولات جدید، به وجود پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس اشاره می کنیم که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که توسط TSMC تولید خواهد شد. شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو در تابستان معرفی و عرضه می شوند.

این شرکت همچنین قصد دارد نسل دوم شیائومی میکس فولد تاشو را عرضه کند و ممکن است در ماه ژوئن خبر جدیدی منتشر شود. طبق شایعات، دوربین اصلی شیائومی میکس فولد 2 همانند شیائومی 12 اولترا طراحی خواهد شد که یک بلوک گرد عظیم با چندین سنسور تصویر است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، نسل دوم پردازشگر تصویر اختصاصی Surge C1، پنل 8 اینچی انعطاف پذیر با نرخ نوسازی بالا داشته باشد.

در شرایط کنونی، ممکن است در سال جاری، ارسال گوشی‌های هوشمند شیائومی به روسیه به میزان قابل توجهی کاهش یابد. حداقل بر اساس گزارش بلومبرگ، تحلیلگران سیتی گروپ چنین می گویند.

در سال گذشته، طبق برآوردهای GS Group، تقریباً 10.3 میلیون گوشی هوشمند شیائومی در بازار روسیه به فروش رسید. این شرکت چینی از نظر فروش واحد با سهمی حدود 29.4 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. شیائومی پس از غول کره‌ای سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت که نتیجه آن 11.1 میلیون دستگاه بود.

طبق گفته کارشناسان سیتی گروپ، امسال ممکن است محموله های گوشی های هوشمند شیائومی به قلمرو فدراسیون روسیه 3 میلیون دستگاه کاهش یابد. بنابراین، تحویل در سطح 7.3-7.5 میلیون دستگاه خواهد بود.

تحلیلگران دلایل متعددی را ذکر می کنند که به دلیل آن فروش دستگاه های شیائومی در روسیه کاهش می یابد. این سقوط روبل و اختلال در زنجیره تامین است. علاوه بر این، روس‌ها به دلیل «فشار مالی» مجبور خواهند بود گوشی‌های هوشمند کمتری بخرند. در اخباری مرتبط شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی است که مختص عکاسی است: Xiaomi 12 Ultra. ما کمی بیشتر در مورد سنسور اصلی آن می دانیم که وعده کم نظیر بودن آن را می دهد.

بیشتر بخوانید  تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی Mi Mix 3

پس از رونمایی شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو در چند هفته پیش، شیائومی به زودی قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2022 خود را معرفی خواهد کرد: شیائومی 12 اولترا. مانند سال‌های گذشته، شرط بندی گوشی های هوشمند روی دوربین خواهد بود. همانطور که توسط برخی اطلاعات فاش شده تأیید می شود، شیائومی امسال با لایکا برای بخش دوربین دستگاه همکاری خواهد کرد و به ویژه از فیلترها و فناوری این شرکت بهره خواهد برد.

با این حال، می دانیم که Xiaomi 12 Ultra عمدتاً به دلیل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید سونی جالب خواهد بود. Digital Chat Station قبلاً فاش کرده بود که یک سنسور بزرگ نسل بعدی به کار گرفته می شود، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه کرده است.

Digital Chat Station در پست جدیدی مشخص کرد که سنسور سونی IMX989 نام خواهد داشت. این سنسور غول پیکر خواهد بود، زیرا اندازه آن تقریباً 1 اینچ است. بنابراین یکی از بزرگترین حسگرهای موجود در بازار خواهد بود. برخی از سنسورهای 1 اینچی قبلاً در تلفن‌های هوشمند مانند Leica Phone 1 مجهز شده‌اند. یا Sony Xperia Xperia Pro-I، اما این مدل ها دیگر قدیمی شدند.

با چنین سنسوری، شیائومی 12 اولترا به خوبی می تواند رقبا را در دوربین کنار بزند. هر چه سنسور بزرگتر باشد، نور بیشتری می تواند دریافت کند. بنابراین باید کیفیت عکس عالی در روز و شب ارائه دهد. جالب اینجاست که به نظر می رسد سنسور IMX898 جانشین سنسور IMX789 OnePlus 10 Pro شود. با این حال، دومی 48 مگاپیکسل است، در حالی که IMX898 یک حسگر 50 مگاپیکسل محسوب می شود. بنابراین جای تعجب است که سونی این نام را انتخاب کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از گوشی XIAOMI 12S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *