انتشار اطلاعات جدید از دوربین Galaxy S23 Ultra

انتشار اطلاعات جدید از دوربین Galaxy S23 Ultra

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به دلیل عملکرد دوربینش مورد ستایش قرار گرفته و در این بین طرفداران انتظار دارند سال های آینده شاهد گوشی های هوشمند پرچمدار بهتری از سوی برند کره ای باشند. با توجه به اطلاعات جدید، به نظر می رسد که گلکسی اس 23 اولترا دقیقاً همینطور باشد.

همانطور که Ice Universe فاش کرد، گلکسی اس 23 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می برد. مدت زیادی است که شایعه شده، اما فاش کننده اکنون یک نکته مهم را روشن می‌کند: گلکسی اس 23 اولترا در واقع دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود اما این دوربین هنوز معرفی نشده است. در حال حاضر تنها دو سنسور 200 مگاپیکسلی گوشی هوشمند وجود دارد: ISOCELL HP1 و HP3 که هر دو توسط سامسونگ تولید شده‌اند. HP3 یک سنسور میان رده است و HP1 روی X30 Pro یا Edge 30 Ultra موتورولا عرضه خواهد شد. در واقع، افشاکننده تایید می کند که 200 مگاپیکسل گلکسی اس 23 اولترا، HP1 مورد بحث نیست.

در حالی که حدس زدن مشخصات احتمالی سنسور 200 مگاپیکسلی برای Galaxy S23 Ultra دشوار است، اما می توان انتظار داشت که در موتورولا Edge 30 Ultra آینده از HP1 1/1.22 اینچی بهتر باشد. Xiaomi 12S Ultra در اوایل این ماه با IMX989 یک اینچی سونی معرفی شد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ یک سنسور را در این سطح ارائه دهد.

طی اخباری مرتبط هفته گذشته، یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A045F/DS در پایگاه داده FCC مشاهده شد. همین دستگاه اکنون در وب‌سایت‌های گواهی NBTC و BIS ظاهر شده و نام خود را به عنوان سامسونگ Galaxy A04 نشان می‌دهد.

با توجه به لیست قبلی FCC، می دانیم که دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت است. همچنین مشخص شده که دارای شارژ سریع 15 واتی خواهد بود. این دستگاه گذشته از آن در پایگاه داده آژانس WiFi آشکار گشته که از Wi-Fi دو باند 2.4GHz و 5GHz و Wi-Fi ac/n/a/b/g پشتیبانی می کند. این لیست همچنین نشان داد که دستگاه با اندروید 12 از پیش بارگذاری شده است، احتمالاً با رابط کاربری OneUI 4.1.

با این حال، تنها گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای نیست که سامسونگ برای آینده برنامه ریزی کرده است، زیرا رندرهایی از سامسونگ Galaxy A04s قبلاً به صورت آنلاین ظاهر شده و دستگاه نیز در Geekbench ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ میخواهد سنسور دوربین اکسپریا زد 5 را خریداری کند

ماه گذشته، گلکسی A04s با چیپست هشت هسته‌ای Exynos 850 همراه با 3 گیگابایت رم در Geekbench رویت شد. انتظار می رود این دستگاه حداقل در دو نوع رم و حافظه داخلی عرضه شود. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند دارای چیپست Exynos 850 است، احتمالاً فاقد اتصال 5G خواهد بود.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ درنهایت پس از مدتها انتظار گوشی جان سخت Galaxy XCover 6 Pro خود را معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات میان رده داشته و طراحی جان سختی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از دوربین Galaxy S23 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *