انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی Civi 3

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی Civi 3

روز گذشته، شیائومی طراحی بخش عقب Xiaomi Civi 3 را آشکار کرد، یک گوشی هوشمند مناسب برای بانوان که تنها راهی بازار چین می شود و به تازگی جزئیات بیشتر و طراحی بخش جلو دستگاه نیز فاش شد.

شیائومی تایید کرده که Civi 3 یک پنل OLED با لبه‌های خمیده و حفره بیضی شکل با دو حسگر دوربین سلفی خواهد داشت. در حالی که این شرکت هنوز سایز صفحه نمایش را تایید نکرده، به نظر می رسد که ممکن است پنل 6.55 اینچی OLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی را که سال گذشته در شیائومی Civi 2تعبیه شده، مورد استفاده قرار دهد.

شیائومی تایید کرده که Civi 3  یک دوربین سلفی اصلی 32 مگاپیکسلی با زاویه دید 78 درجه دارد. این دوربین با یک حسگر 32 مگاپیکسلی اولتراواید دارای زاویه 100 درجه همراه می شود. لبه بالایی دستگاه فلاش دوگانه LED با 5 نوع افکت نور، از گرم تا سرد، برای گرفتن سلفی های روشن تر در شرایط کم نور دارد.

این شرکت همچنین فاش کرد که یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با پشتیبانی از OIS دارد. هنوز این کمپانی جزئیات دوربین‌های عقب باقی‌مانده روی دستگاه را فاش نکرده است.

در سایر مشخصات باید به چیپست Dimensity 8200-Ultra در کنار 12 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

یکی از جذابیت های اصلی Civi 3 طراحی دو رنگ آن است. این دستگاه در چهار رنگ مانند بنفش رز، سبز نعنایی، خاکستری نارگیلی و طلایی ماجراجویی عرضه خواهد شد. در بازار چین، Civi 3 با دیگر گوشی‌های Dimensity 8200 مانند OPPO Reno 10 Pro و Vivo S17 Pro رقابت خواهد کرد. در اخباری مرتبط شیائومی جدیدترین محصول خود را با نام Mijia Refrigerator Italian Style 400L به مجموعه لوازم خانگی خود افزود. این یخچال سه درب شیک و زیبا، بدنه سفید خالص را با حاشیه های بسیار باریک ترکیب می کند و زیبایی مدرنی را ایجاد کرده که به طور یکپارچه با هر دکوراسیون خانه ادغام می شود. Mijia Refrigerator Italian Style 400L با قیمت فقط 3499 یوان (499 دلار) به فروش می رسد.

یخچال Mijia ایتالیایی Style 400L دارای فناوری کف کردن دیواره نازک پیشرفته است که نه تنها حاشیه‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه امکان طراحی فشرده‌تر را فراهم کرده و در عین حال ظرفیت ذخیره‌سازی تازه را به حداکثر می‌رساند. با ابعاد 600 در 635 در 1911 میلی متر، فضای کافی را بدون اشغال فضای زیادی در آشپزخانه شما فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  آپدیت اندروید 12 تبلت شیائومی Pad 5 و پرو در راه است

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. انتظار داریم بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومی Civi 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *