انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 4

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 4

طی چند هفته گذشته، ما گزارش های متعددی را در مورد گوشی های آینده سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 که جدیدترین گوشی های هوشمند تاشو این شرکت هستند، منتشر کردیم. اکنون، یک افشا جدید، رندرهای رسمی مدل جدید زد فلیپ را فاش کرده است.

آخرین اطلاعات از MySmartPrice به دست آمده است که به نظر می رسد رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 باشد. با نگاهی به تصاویر فاش شده، می بینیم که غول فناوری کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای عرضه گلکسی Z Flip 4 در این کشور است. چندین گزینه رنگ، از جمله آبی، مشکی، کرم و اسطوخودوس. ما همچنین می‌توانیم ببینیم که دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو در جلو است، در حالی که در عقب یک صفحه نمایش خارجی کوچکتر در کنار سیستم دوربین دوگانه عقب قرار دارد.

انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 4

ما همچنین نگاهی به دیگر عناصر طراحی ظریف‌تر گوشی تاشوی آینده خواهیم داشت. این شامل یک پورت USB نوع C در قسمت پایین بوده که توسط یک بلندگو و میکروفون در کنار آن احاطه شد. در مورد مشخصات شایعه شده آن صحبت می کنیم، انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD باشد. از سوی دیگر، پنل خارجی یک صفحه نمایش 2.1 اینچی است که بزرگتر از صفحه نمایش 1.9 اینچی نسل قبلی است.

انتظار داریم این گوشی هوشمند تاشو دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 باشد و از یک بسته باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می گیرد که ممکن است از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در عقب ، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در حال حاضر، طبق گزارش ها، این مدل در کنار گلکسی زد فولد 4 در رویداد آتی Galaxy Unpacked دهم آگوست معرفی خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ این سری را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ از ویژگی های جدید تایزن و اکوسیستم برای سال 2024 رونمایی می کند

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Galaxy Z Flip 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *