انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi Note 12S

انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi Note 12S

به گفته افشاکننده Kacper Skrzypek، شیائومی در حال کار بر روی به‌روزرسانی موقت دیگری برای یک سری گوشی‌های هوشمند محبوب است. سال گذشته، این شرکت سری Redmi Note 11S و همچنین سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12T را منتشر کرد. هیچ مدرک مشخصی از سری Redmi Note 12S تاکنون وجود ندارد، Skrzypek ادعا می کند که در مورد این سری از طریق یکی از توزیع کنندگان اروپایی شیائومی شنیده است.

به عبارت دیگر، سری Redmi Note 12S به جای اینکه انحصاری چینی یا هندی باشد، باید عرضه جهانی داشته باشد. گفته می‌شود، شیائومی فروش ردمی نوت 12 اس را از اواسط ماه مه آغاز خواهد کرد، اگرچه این مانع از آن نمی‌شود که این شرکت مانند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو، چند هفته زودتر این سری را معرفی کند. اسکرزیپک می افزاید که دو گوشی هوشمند سری ردمی نوت 12 با نام های رمز اقیانوس و دریا وجود دارد. این کدها هنوز در جای دیگری ظاهر نشده اند.

در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد “دریا” یا “اقیانوس” وجود دارد. با این حال، Skrzypek ادعا می کند که این جفت ممکن است به چیپست های MediaTek متکی باشد که SoC خاص آن در این مرحله ناشناخته باقی مانده است. علاوه بر این، یک مدل دارای اتصال NFC خواهد بود، در حالی که مدل دیگر نه. از این رو، به نظر می رسد که سری Redmi Note 12S دستگاه های نسبتاً مقرون به صرفه ای باشند. به عنوان مرجع، شیائومی Redmi Note 11S را با قیمتی حدود 200 یورو در منطقه یورو فروخت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی xiaomi RedMi 1S در 4 ژانویه عرضه می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi Note 12S

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *