انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K60

انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K60

انتظار می رود سری Redmi K60 سال آینده عرضه شود. با این حال، شایعات از قبل شروع به افشای جزئیات کلیدی سری K60 کرده اند. در یک افشای جدید، خبرساز مشهور چینی Digital Chat Station اطلاعات حیاتی در مورد نمایشگر، چیپست، باتری و قابلیت‌های شارژ یک گوشی جدید سری K60 را فاش کرده است.

به گفته این منبع، گوشی های سری Redmi K60 دارای صفحه نمایش با وضوح 2K هستند. به احتمال زیاد، این گوشی می تواند به صفحه نمایش AMOLED مجهز شود زیرا کل سری گوشی های K50 موجود در چین دارای پنل AMOLED هستند. در این فاش چیزی در مورد اندازه صفحه نمایش و نرخ تازه سازی ذکر نشده است.

این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این دستگاه از شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی پشتیبانی می کند. این اولین گوشی Redmi خواهد بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. در حالی که در فاش به آن اشاره نشده است، احتمالاً با سیستم عامل اندروید 13 و آخرین نسخه MIUI از پیش نصب شده است.

شایعات حاکی از آن است که Redmi K60 Pro به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد که در نوامبر سال جاری معرفی خواهد شد. از این رو، این احتمال وجود دارد که مشخصات ذکر شده متعلق به وانیلی K60 باشد. در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد دستگاه متعلق به سری Redmi K60 هستند.

شایعات مبنی بر معرفی سری K60 در سه ماهه اول سال 2023 در چین وجود دارد. انتظار می رود K60 در بازارهای جهانی و هند به عنوان POCO F5 تغییر نام دهد. گفته می شود که POCO F5 پس از ورود K60 به بازار داخلی عرضه خواهد شد. انتظار داریم بزودی ردمی با معرفی این محصول جدید خود شایعات را به فراموشی بسپرد. ردمی در تلاش است محصولات جدیدی ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوع پردازنده گوشی Redmi Note 13 Pro+ مشخص شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *