انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K50i 5G

انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K50i 5G

اخیراً یک افشاگر ادعا کرد که Redmi به زودی گوشی Redmi K50i 5G را معرفی خواهد کرد. اطلاعات جدید حاکی از آن است که این گوشی هوشمند ممکن بوده اواخر این ماه در هند به صورت رسمی معرفی شود. در ادامه با جزئیات کامل دستگاه آشنا خواهیم شد.

اخیرا، Redmi India یک کمپین تبلیغاتی در شهرهای بزرگ هند برگزار کرده است تا سومین سالگرد تولید سری Redmi K20 خود را با نمایش اختصاصی فیلم Top Gun: Maverick جشن بگیرد. چندین KOL در شهرهای مختلف در این کمپین شرکت کردند و هدایایی را برای هواداران در نظر گرفتند.

به نظر می رسد یکی از کاربران توییتر تصاویری از بلیط های سینما و کوپن های هدیه ای که از طریق کمپین دریافت کرده است را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در توییت مشاهده می شود، بازه زمانی بازخرید کوپن هدیه بین 24 جولای و 7 آگوست است. افشاگر Abhishek Yadav ادعا می کند که Redmi K50i 5G ممکن است قبل از 24 جولای در هند معرفی شود. اگر صحت داشته باشد، Redmi India ممکن است در اواخر این هفته شروع به معرفی K50i 5G در این کشور کند.

گفته می‌شود که Redmi K50i 5G گزینه ریبرند Redmi Note 11T Pro+ 5G باشد که در ماه می معرفی و عرضه شد. انتظار می‌رود این گوشی در نسخه‌های 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. ممکن است در رنگ هایی مانند مشکی، آبی و نقره ای به فروش برسد.

Redmi K50i 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD است که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه از چیپست Dimensity 8100 و حداکثر 8 گیگابایت رم بهره می برد. گذشته از آن باید حافظه داخلی 128 گیگابایت هم اشاره کرد و تحت سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می شود.

K50i 5G با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. برای دوربین، یک حسگر سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق) تدارک دیده شد.

در اخباری مرتبط سال گذشته، شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro را در چین عرضه کرد. با این حال، دستگاه برای بسیاری از خریداران گیج‌کننده بود، زیرا به‌روزرسانی نسبت به Redmi Note 10 Pro موجود نبود که با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از گوشی Redmi Note 12 4G

اکنون، مدیر کل ردمی، لو ویبینگ، برای رفع سردرگمی در مورد دستگاه پاسخ هایی داده است. مدیرعامل ردمی در یک پست Weibo توضیح می‌دهد که از سال گذشته، این شرکت یک استراتژی دو نسل در سال را اتخاذ کرده است. از این میان، یک نسل بر عملکرد فوق العاده تمرکز می کند در حالی که نسل دیگر تجربه همه جانبه را در اولویت قرار می دهد.

این شرکت اساساً این استراتژی را با Note 11 Pro اعمال کرد و آن را پس از معرفی Redmi Note 10 Pro متمرکز بر عملکرد در اوایل سال، به یک دستگاه تجربه همه جانبه تبدیل کرد. ویبینگ اعتراف کرد که این رویکرد نوت 11 پرو 5G را به یک دستگاه گیج کننده برای مشتریان تبدیل کرده زیرا آنها منتظر جانشین مستقیم Note 10 Pro متمرکز بر عملکرد بودند. برای حل این سردرگمی، Redmi تصمیم گرفته است تا سری جدید Redmi Note 12 خود را به چیزی تغییر نام دهد که تاکید آن بر عملکرد را بهتر نشان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K50i 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *