انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme C55

انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme C55

ریلمی از ورود گوشی هوشمند Realme C55 به بازارهایی مانند اندونزی و هند انتقاد کرده است. بر اساس توییتی که پاراس گوگلانی منتشر کرده، C55 در اوایل هفته آینده در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Realme C55 در تاریخ 7 مارس برای بازار جهانی رونمایی خواهد شد. این گوشی از روز بعد پس از معرفی برای خرید در دسترس خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که این دستگاه اواخر سال جاری در بازار هند عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد، بازار هند ممکن است آن را در همان ماه دریافت کند.

توییت منتشر شده توسط تیتر به برخی از مشخصات Realme C55 اشاره می کند. این دستگاه از چیپست Helio G88 تامین خواهد شد. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد کرد.

C55 حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی SuperVOOC خواهد بود. برای عکاسی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد داشت.

یک ویدیوی عملی از Realme C55 که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک پنل LCD 6.52 اینچی است که وضوح Full HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی خواهد بود.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی احتمالاً با یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. برای سلفی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Realme UI 4.0 اجرا خواهد شد. این گوشی دارای ویژگی های دیگری مانند اسلات کارت microSD، جک 3.5 میلی متری صدا و پورت USB-C خواهد بود. ضخامت آن 7.89 میلی متر است علیرغم اینکه باتری بزرگی دارد. C55 در سه رنگ به بازار خواهد آمد: Rainforest، Rainy Night و Sunshower.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی ریلمی V30 بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Realme C55

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *