انتشار تصویر رندر گوشی Meizu 20

انتشار تصویر رندر گوشی Meizu 20

مدیر مالی میزو چین رندری از گوشی هوشمند آینده Meizu 20 در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. این دستگاه را می توان در رنگ زرد مشاهده کرد و برند آن را “Yuedong Yellow” نامیده است. این دستگاه به خصوص در این نوع رنگ کاملاً طراوت و جذاب به نظر می رسد. این دستگاه دارای دوربین های سه گانه پشتی با بریدگی های جداگانه دوربین برای هر لنز است که آن را بسیار شبیه به Galaxy S23 می کند.

در نوع رنگی جدید، دستگاه یک صفحه تخت با سایه کاملا زرد را تطبیق می دهد. فریم فلزی از طراحی براق برخوردار است در حالی که پنل پشتی با روکش مات عرضه می شود. لوگوی Meizu به صورت عمودی در سمت چپ پایین دستگاه دیده می شود. دکمه پاور و کنترلرهای صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

انتشار تصویر رندر گوشی Meizu 20

در مورد مشخصات، انتظار می‌رود این دستگاه دارای پنل AMOLED سامسونگ E6 با فرکانس 120 هرتز با وضوح +QuadHD باشد. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 به همراه رم 16 گیگابایتی بهره می برد. این برند بسیاری از فناوری‌های جدید را در نمایشگر ادغام کرده است، مانند تغییر نرخ تازه‌سازی خودکار 1Hz-120Hz، حداکثر روشنایی تا 1800 نیت و موارد دیگر. این یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

علاوه بر این، این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم سریع تا 50 وات عرضه خواهد شد. در مورد دوربین ها، انتظار می رود دوربین اصلی دارای لنز 50 مگاپیکسلی باشد. در حال حاضر اطلاعاتی از لنز کمکی دیگر و مشخصات دستگاه در دست نیست. بنابراین پست ما به پایان می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خانواده میزو 21 پرچمدار معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Meizu 20

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *