انتشار اطلاعاتی از گوشی Infinix Hot 30

انتشار اطلاعاتی از گوشی Infinix Hot 30

اینفینیکس اخیرا از Infinix Hot 30i در هند رونمایی کرد. اکنون، در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل دیگر تحت عنوان Infinix Hot 30 در تایلند است. این شرکت تایید کرده که Hot 30 در تاریخ 31 مارس معرفی خواهد شد. تاکنون تیزرهایی دردسترس قرار گرفته که برخی اطلاعات کلیدی را افشا می کند.

تیزرهای منتشر شده توسط اینفینیکس تأیید می کنند که Infinix Hot 30 به یک پنل 6.78 اینچی LCD مجهز شده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه از چیپست مدیاتک Helio G88 قدرت می گیرد.

هات 30 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی هم دارد. در سوی دیگر طراحی جلو و عقب گوشی هم در تیزرها نمایش داده شد. این دستگاه مجهز به نمایشگر حفره دار و بدنه عقب منحصر به فرد است.

لبه پایینی دستگاه دارای خروجی بلندگو، پورت USB-C، میکروفون و جک 3.5 میلی متری صدا است. یک دوربین دوگانه با فلاش LED در قسمت عقب دستگاه مشاهده می شود.

در اخبار مرتبط، Infinix Hot 30i با قیمت 8999 روپیه در هند به فروش می رسد. با این قیمت، دستگاه یک پنل 6.6 اینچی IPS LCD داشته که وضوح HD+، نرخ نوسازی 90 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت و محافظ شیشه پاندا را ارائه می‌دهد. گوشی مذکور از چیپست Helio G37 مدیاتک قدرت گرفته و با 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی عرضه می شود.

Hot 30i دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده و یک سیستم دوربین دوگانه با لنز 50 مگاپیکسلی + AI در عقب دارد. گوشی Infinix Hot 30 از سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر XOS 12 بهره می برد. Hot 30i در چهار رنگ مشکی آینه ای، آبی یخچالی، سفید الماسی و گل همیشه بهار عرضه می شود.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری درباره محصول آینده اینفینیکس شاهده باشیم. این برند درصدد بوده مدل های بیشتری از سری Hot 30 ارائه دهد که دارای طراحی به روز، مشخصات کلیدی قابل قبول و قیمت مناسب هستند. اطلاعات بیشتر در دست نیست تا به آن پرداخت و برند چینی درصدد بوده تا مدل های متنوعی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  گوشی Infinix Note 12 VIP با شارژر 120 واتی در راه است

Hot 30 آینده نیز یک میان رده محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Infinix Hot 30

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *