انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت سونی در نظر دارد Xperia 1 V را با ابعاد کامپکت تر و فشرده تر همراه سازد. بنابراین انتظار داریم گوشی هوشمندی را در نسل بعدی شاهد باشیم که می تواند ابعاد بهتری کسب کند.

پیش بینی شده که سونی Xperia 1 V نسبت به IV کوچکتر بوده و ابعاد متفاوتی دارد. جزئیات فاش شده از پرچمدار سونی که هنوز منتشر نشده، شامل شماتیکی از این گوشی هوشمند می‌شود.

انتظار می رود سونی Xperia 1 V اواخر امسال عرضه شود و Zackbuks، افشاگر Weibo اشاره کرده که کوچکتر نخواهد بود. این افشاگر اطلاعاتی در چند وقت اخیر تعداد زیادی بازدید جسورانه داشته و یک نمودار شماتیک از پرچمدار ارائه کرده است. ابعاد فاش شده گوشی هوشمند 164.68 در 70.89 در 8.54 بوده که با افشا قبلی در فوریه توسط @onleaks متفاوت است.

مدل اصلی Xperia 1 دارای ابعاد 167 در 72در8.2 میلی‌متر بوده و مدل‌های بعدی کمی کوچک‌تر هستند. وزن ها نیز در بین نسل های Xperia 1 با انحراف حدود 5 گرم متفاوت است. درز فوریه بر اساس این اطلاعات بوده که سونی طراحی گوشی هوشمند را با شاسی باریکتر و ضخیم تر تغییر داد. Xperia 1 V کمی ضخیم تر از مدل قبلی خود خواهد بود اما ارتفاع و عرض مشابهی را حفظ می کند.

انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

سونی احتمالاً Xperia 1 V را در ماه می 2023 عرضه خواهد کرد و توزیع متوالی آن در بازارهای دیگر نیز ممکن است اجرا شود. هنوز هیچ جزئیات رسمی از سوی سونی وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که مشخصات کامل پرچمدار Xperia 1 V به زودی منتشر شود. در اخباری مرتبط هدفون‌های حذف نویز سونی به دلیل کیفیت صدای استثنایی و توانایی جلوگیری از نویز خارجی مورد تحسین قرار گرفته‌اند. هدفون های WF-1000XM4 آخرین محصولی بودند که به سری هدفون های سونی اضافه شدند و دارای پردازنده V1 بودند که امکان حذف نویز و پردازش صدا را بهبود می بخشد. خوب، آنهایی که مشتاقانه منتظر هدفون های سونی WF-1000XM5 هستند، خبرهای خوبی در راه است – جدیدترین نشت ها طراحی و برخی از جنبه های دیگر هدفون های حذف نویز آینده را آشکار کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سونی برای محصول نسل بعدی مشخص شود.

بیشتر بخوانید  گوشی سونی Xperia V کامپکت ظرفیت رمی مشابه سایر پرچمداران دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *