بهترین مسکن های دندان

دندان

دندان درد یکی از درد های بسیار شدیدی است که گاهی واقعا غیر قابل تحمل می شود. بسیاری از افراد برای برطرف کردن این درد از قرص و دارو های مسکن استفاده می کنند اما گاهی نه تنها درد تسکین پیدا نمی کند بلکه لحظه به لحظه به شدت آن افزوده می شود. در ادامه دارو های مناسب برای کاهش درد دندان را معرفی می کنیم.

ژلوفن

ژلوفن یکی از قرص های مسکنی است که تقریبا همه افراد با آن آشنایی دارند. این قرص که حالت ژله ای قرص ایبوپروفن است , دارای جذب بالا تر و سریع تری نسبت به ایبوپروفن بوده و از آن جا در روده فعال می شود از نظر آسیب های وارد شده به لوله گوارشی نیز , عوارض کم تری دارد. برخی از افراد با کوچک ترین درد از این دارو استفاده می کنند غافل از آن که عوارض کبدی شدیدی به همراه دارد اما زمانی که درد دندان شدید باشد مصرف آن توصیه می شود.

ایبوپروفن

ایبوپروفن از جمله دارو های مسکنی است که در از داروخانه ای , بدون نسخه می توان آن را تهیه کرد و دارای دو دوز 200 و 400 می باشد. اگر دچار دندان درد شده اید , می توانید از این قرص استفاده کنید , اما باید توجه داشته باشید که این دارو باید حتما همراه یا بعد از غذا مصرف شود و افرادی که دچار مشکلاتی مانند بیماری‌ های قلبی , خونریزی گوارشی یا حساسیت های شدید دارویی هستند , باید در خودرن این قرص بسیار دقیق باشند.

دندان

استامینوفن

استامینوفن از جمله دارو هایی است که سال ها در کارد درمان به عنوان داروی ضد درد مورد استفاده قرار گرفته‌ است. اگر این قرص همراه سایر دارو های ضد التهابی استفاده شود تأثیر بهتری خواهد داشت , استامینوفن کدئین دار خاصیت ضد درد ضد بیشتری نسبت به استامینوفن عادی دارد. مصرف این دارو در خانم های باردار و شیرده هیچ گونه ممنوعیتی نداشته و یکی از دارو هایی است که تقریبا در سراسر دنیا تجویز می شود.

شیاف دیکلوفناک

شیاف دیکلوفناک یکی از بهترین دارو های مسکن است و از آن جا که خیلی سریع جذب خون می شود , تاثیری بسیار قابل توجه در کنترل و برطرف کردن درد دارد. همین امر باعث شده عده ای برای هر دردی از آن استفاده کنند که واقعا کاری نادرست و خطرناک است. اگر درد دندان شما واقعا شدید است و به سایر دارو ها پاسخ نداده , استفاده از شیاف توصیه می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مسکن های دندان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *