انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی GT Neo 4

انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی GT Neo 4

ریلمی در حال کار بر روی گوشی هوشمند GT Neo 4 است. این شرکت قصد دارد ماه آینده آن را در چین عرضه کند. قابل ذکر است که این دستگاه ماه گذشته در وب سایت این شرکت در چین و هند فهرست شد. اکنون در جدیدترین توسعه، مشاور مشهور Digital Chat Station جزئیات کلیدی گوشی هوشمند GT Neo 4 را فاش کرده است. احتمالاً به عنوان جانشین Realme GT Neo 3 معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات ارائه شده، Realme GT Neo 4 از چیپست میان رده مانند MediaTek Dimensity 8100 صرفنظر می کند. در عوض، گفته می شود که عرضه آتی از پردازنده پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرد. ادعا می شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر با وضوح 1.5K است که اساساً 1220p است و یک نقطه میانی بین وضوح FHD و QHD است. همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز و PMW تا 2160 هرتز را ارائه می دهد که تعداد سطوح روشنایی خودکار است. گفته می شود این گوشی هوشمند از سرعت شارژ سریع 100 واتی بهره می برد. برای یادآوری، GT Neo 3 در پیکربندی شارژ 80 وات و 150 وات ارائه شد.

در نهایت، DCS می گوید که دستگاه رقیب Realme GT Neo 4، Redmi K60 معرفی نشده است. ریلمی هنوز چیزی رسمی در مورد GT Neo 4 اعلام نکرده است، از این رو توصیه می کنیم این نشت را با کمی نمک انجام دهید. ما انتظار داریم در هفته های آینده جزئیات بیشتری در وب ظاهر شود.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود چه زمانی باید شاهد معرفی چنین محصولی از ریلمی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme 12+ 5G تاییدیه NBTC گرفت

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی GT Neo 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *