انتشار اطلاعاتی از پردازنده SNAPDRAGON 8 GEN 3

انتشار اطلاعاتی از پردازنده SNAPDRAGON 8 GEN 3

انتشار اطلاعاتی از پردازنده SNAPDRAGON 8 GEN 3اسنپدراگون، اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در حال حاضر بسیاری از پرچمداران اندرویدی از آن استفاده می کنند. در حال حاضر، برخی از گوشی های پرچمدار اندرویدی آینده قرار است از این تراشه استفاده کنند. در حالی که هنوز به طور کامل از Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده نکرده ایم، در حال حاضر گزارش هایی از Snapdragon 8 Gen 3 SoC وجود دارد. این تراشه جدید هنوز چند ماه فرصت دارد تا رسماً وارد بازار شود. با این حال، سرنخ هایی وجود دارد که عملکرد این تراشه شگفت انگیز خواهد بود.

فاش جدید در مورد اسنپدراگون 8 نسل 3 از افشاگری به نام Meeco منتشر شده است. بر اساس افشای اطلاعات وی، پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 با طراحی CPU سه خوشه ای «1+5+2» عرضه خواهد شد. این طراحی مصرف انرژی این تراشه را تا 20 درصد بهبود می بخشد و هسته فوق العاده بزرگ آن Cortex X4 است. مدل مهندسی این تراشه در حال حاضر موجود است و امتیاز GeekBench آن آنلاین است. این تراشه امتیاز تک هسته ای 1930 و امتیاز چند هسته ای 6236 را کسب کرده است.

با نگاه کردن به این امتیاز، وقتی وارد بلوک شود، یک پادشاه جدید در بلوک خواهد بود. SoC فعلی اپل A16 Bionic امتیاز 1877 (تک هسته ای) و 5447 (چند هسته ای) را در GeekBench کسب می کند. در مورد اسنپدراگون 8 نسل 2، امتیاز 1495 (تک هسته ای) و 5007 (چند هسته ای) در GeekBench کسب شده است. به عبارت دیگر، اسنپدراگون 8 Gen3 بالاخره اپل A16 را زیر پای خود قرار می دهد.

با این حال، به چند دلیل نیازی به شادی زودرس از اردوگاه اندروید نیست. این تنها یک مدل مهندسی است که به این معنی است که عملکرد تراشه می تواند به هر سمتی پیش برود – بالا یا پایین. همچنین چند ماه دیگر به عرضه رسمی این تراشه باقی مانده است. بنابراین، رقابت آن زمان برای تنظیم دقیق تراشه های خود دارد.

علاوه بر این، این قرار گرفتن در معرض خیلی زود است، بنابراین به طور دقیق، صحت آن هنوز در تردید است. طبق معمول، اسنپدراگون 8 نسل 3 در اجلاس فناوری کوالکام اسنپدراگون در پایان سال جاری معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید  َشیائومی و ردمی حجم بالایی پردازنده اسنپدراگون 870 دارند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از پردازنده SNAPDRAGON 8 GEN 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *