انتشار اطلاعاتی از پردازنده Snapdragon 7+ Gen 1

انتشار اطلاعاتی از پردازنده Snapdragon 7+ Gen 1

Snapdragon 7+ Gen 1 در راه است. اخبار مربوط به چیپ ست زیرمجموعه آتی کوالکام برای مدتی در گوشه و کنار انگور شناور بود و اکنون به نظر می رسد که SoC در نهایت نزدیک به ورود است، با نشت جدیدی که زمان معرفی آن را فاش می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در Digital Chat Station، اسنپدراگون 7+ Gen 1 قرار است در ماه آینده و به طور خاص در «اواسط تا اواخر مارس» معرفی شود. اسنپدراگون 7 نسل 1 در ماه مه سال گذشته عرضه شد اما استقبال چندانی از آن پیدا نشد. این چیپست آینده، SM7475، بر خلاف تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 وانیلی که بر اساس فرآیند سامسونگ ساخته شده بود، بر روی گره 4 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد.

«SM7475» یا اسنپدراگون 7+ نسل 1، اخیراً در یک دستگاه Realme در AnTuTu مشاهده شده است. Digital Chat Station بر این باور است که چیپست آینده چیزی شبیه به Snapdragon 8+ Gen 1 Lite خواهد بود، و ظاهر بنچمارک ذکر شده این موضوع را تایید می کند، زیرا چیپست دارای اعداد عملکردی مشابه با چیپست نسل آخر کوالکام است. این حداقل، برتری را نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود، مدیاتک Dimensity 8200 تضمین می‌کند – یک چرخش بزرگ از رابطه بین اسنپدراگون 7 نسل 1 و دیمنسیتی 8100.

مشخص نیست چه دستگاه هایی از اسنپدراگون 7+ نسل 1 استفاده خواهند کرد، اما می توان انتظار داشت که از اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده بهتری داشته باشد. علاوه بر Realme، گزارش های اخیر همچنین ادعا می کنند شیائومی می تواند Poco F5 آینده را به “SM7475” مجهز کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده Snapdragon 7 Gen 2 توسط TSMC ساخته می شود

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از پردازنده Snapdragon 7+ Gen 1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *