انتشار اطلاعاتی از سری Redmi K60

انتشار اطلاعاتی از سری Redmi K60

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. سال جاری چندین گروه پرچمدار چون سری شیائومی 12، شیائومی 12تی و اس را شاهد بودیم و حال باید منتظر ماند تا سال آینده نیز چنین باشد.

به نظر می رسد پس از عرضه Redmi K50 Ultra در ماه آگوست، بالاخره Redmi با سری Redmi K50 به پایان رسید. طبق گزارش‌ها، این شرکت کار بر روی نسل بعدی پرچمداران با نام سری Redmi K60 را آغاز کرده است.

برخی از مشخصات و جزئیات مربوط به این سری قبلاً در فضای مجازی منتشر شده است. و اکنون، گزارش جدیدی از DCS (از طریق ITHome) از قابلیت‌های شارژ سریع یک دستگاه در این سری خبر داده است. طبق گفته DCS، این گوشی دارای دو نوع شارژ خواهد بود – 67 وات سیمی + 30 وات بی سیم و نسخه ارتقا یافته 120 وات سیمی + 30 وات بی سیم. این اولین بار نیست که یک شرکت گوشی هوشمندی را در دو نوع شارژ سریع مختلف عرضه می کند. اگرچه این اولین بار است که گوشی هوشمند Redmi از شارژ سریع پشتیبانی می کند. می‌توان انتظار داشت که نوع 67 واتی باتری بزرگ‌تری نسبت به نوع 120 واتی داشته باشد.

افشای اطلاعات قبلی اشاره کرده بود که این سری گوشی‌هایی با چیپست‌های اسنپدراگون 8+ نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده را نشان می‌دهد. بالاترین قیمت در این مجموعه با پنل صفحه نمایش 2K عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که نسخه تغییر یافته سنسور IMX766 سونی است. این سری همچنین می‌تواند شامل حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و همچنین فناوری شارژ سریع چشمگیر باشد.

در نهایت، گزارش اخیر نشان می دهد که Redmi ممکن است سعی کند جزیره دینامیک آیفون 14 پرو اپل را در سری جدید Redmi K60 تقلید کند. ردمی از برندهای موفق شرکت شیائومی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی از سری گوشی Redmi Note 12

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری Redmi K60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *