انتشار اطلاعاتی از باتری سری Black Shark 5

انتشار اطلاعاتی از باتری سری Black Shark 5

بلک شارک از سری گوشی های هوشمند Black Shark 5 در 30 مارس  رونمایی خواهد کرد. لیست Geekbench بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو نشان می دهد که آنها به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کنند. این شرکت اکنون ظرفیت باتری و قابلیت شارژ سریع سری Black Shark 5 را مشخص کرده است.

همانطور که در پوستر تبلیغاتی می توان مشاهده کرد، سری Black Shark 5 با باتری 4650 میلی آمپر ساعتی به فروش خواهند رسید. به نظر می رسد که Black Shark 5 و 5 Pro هر یک باتری مشابه دارند. انتظار می رود هر دو دستگاه از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کنند.

سری Black Shark 5 مجهز به دکمه های فیزیکی شانه برای بازی خواهد بود. این شرکت همچنین فاش کرد که سری Black Shark 5 از نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز پشتیبانی کرده و سرعت پاسخ لمسی را 15 درصد بهبود می بخشد.

گزارش‌های گذشته ادعا کرده‌اند که Black Shark 5 و 5 Pro دارای یک پنل 6.67 اینچی AMOLED هستند که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌دهد. انتظار می رود Black Shark 5 Pro با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در بخش دوربین، ممکن است یک ماژول دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی تدارک دیده شود.

از سوی دیگر، Black Shark 5 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است که با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر همراه می شود. این دستگاه به 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. ممکن است یک واحد دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی هم داشته باشد. جزئیات قیمت در دست نیست و باید منتظر اطلاعات تکمیلی باقی ماند.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی در سال های گذشته زیربرندهای مختلفی را تاسیس کرد که از جمله باید به برند بلک شارک اشاره کرد. برندی که تنها به ارائه گوشی های گیمینگ می پردازد و طی سال‌های قبل اسمارتفون های قدرتمندی عرضه نمود.

حال گزارش جدید نشان می دهد که شرکت بزرگ تنست چین به دنبال خرید بلک شارک از شیائومی است. این معامله 470 میلیون دلاری بوده و خبر را Abhishek Yadav از افشاگران مطرح صنعت در توییتر فاش کرد. متاسفانه اطلاعات دقیقی در دست نیست و تنها شاهد این خبر هستیم. پیش از این راگفون ایسوس و رد مجیک زد تی ای با تنسنت همکاری داشتند، حال با خرید بلک شارک حضور شرکت پررنگ تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بلک شارک و ثبت پتنت VR

پیشتر بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که بزرگ‌ ترین شرکت فناوری چین همراه با غول‌های جهان مانند متا، می خواهد در زمینه متاورس حضور پیدا کند. اخیرا مارتین لا مدیرعامل تنسنت در یک جلسه سرمایه گذاری بیان داشت که متاورس یک فرصت واقعی بوده و البته برای پیشرفت متاورس باید مدت زمان طولانی صبر کرد. برخی کارشناسان معتقدند که بلک شارک با خرید توسط تنسنت تغییراتی را شاهد خواهد بود و بیشتر به سمت واقعیت مجازی حرکت خواهد کرد. در هر صورت جزئیات به شدت کم بوده و باید منتظر اعلام خبر نهایی بود.

در اخباری مرتبط خبری منتشر شد که Tencent رسماً برند گوشی گیمینگ Black Shark را در چین خریداری خواهد کرد. ساعاتی پس از این گفتگوها، خبرساز محبوب چینی Digital Chat Station فاش کرد که این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای عرضه سری Black Shark 5 در سال جاری دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت سری Black Shark 5 را در دست توسعه دارد. این گوشی دارای دو مدل با اسم رمز کاتیوشا و پاتریوت خواهد بود. دستگاه قبلی با شماره مدل KTUS-A0 قبلاً در MIIT چین ثبت شده است که وجود آن را تأیید می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از باتری سری Black Shark 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *