انتشار اطلاعاتی از اوپو A76

انتشار اطلاعاتی از اوپو A76

اوپو A76 آینده در ماه گذشته موفق به کسب چندین تاییدیه شد. اکنون رندرهایی از این گوشی هوشمند میان رده منتشر شده که طراحی آن را فاش می کند. گذشته از این موارد شاهد افشا مشخصات کلیدی دستگاه نیز هستیم.

گزارشی از 91Mobiles منتشر شده که اطلاعات سخت افزاری اوپو A76 را فاش کرده است. این رسانه موفق شده است رندرها و همچنین مشخصات دستگاه را از منابع نزدیک اوپو دریافت کند.

با توجه به تصاویر، این گوشی در دو رنگ (مشکی، آبی) عرضه خواهد شد و از نظر طراحی تا حدودی با اوپو A55 یکسان خواهد بود. این دوربین دارای یک جزیره دوربین عقب مستطیلی با دو لنز بزرگ خواهد بود. دکمه پاور در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ قرار خواهند گرفت. در نهایت، صفحه نمایش آن دارای یک حفره در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود.

در مورد مشخصات، گفته می شود که این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 قدرت می گیرد. همچنین در دو پیکربندی با حافظه رم 4 گیگابایت + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. یک اسلات کارت MicroSD برای افزایش فضای ذخیره سازی در صورت نیاز وجود خواهد داشت.

صفحه نمایش 6.56 اینچی با وضوح 1612 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. اگرچه نوع پنل مشخص نیست، اما به احتمال زیاد LCD خواهد بود. علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای پیکربندی دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود. برای بخش سلفی و تماس های ویدیویی، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می کند.

از نظر نرم‌افزاری، اسمارتفون رابط کاربری ColorOS 11.1 داشته که مبتنی بر اندروید 11 است. A76 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی بهره می برد. در نهایت، ابعاد آن 164×75×8.4 میلی متر و وزن آن 189 گرم است. OPPO هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه OPPO A76 را اعلام نکرده است. این گوشی در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

در اخباری مرتبط اوپو قبلاً Reno7 و Reno7 Pro را در بازار هند عرضه کرده است. پیشتر این شرکت آماده است تا مدل دیگری از این سری به نام Reno7 Z را عرضه کند. این تلفن هوشمند اکنون در سایت گواهی FCC ظاهر شده است که باتری و سایز آن را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید  نسل بعدی گوشی های اوپو با بدنه تمام شیشه

گوشی اوپو Reno7 Z دارای شماره مدل CPH2343 بوده و باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت می باشد. همچنین با رابط کاربری ColorOS 12.0.1 و تحت سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که این دستگاه تنها 7.49 میلی متر ضخامت داشته و وزن آن به 173 گرم می رسد. طبق تصاویر، این گوشی دارای دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست است.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از اوپو A76

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *