انتشار آپدیت One UI 5.1 برای تبلت Galaxy Tab S7 FE

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای تبلت Galaxy Tab S7 FE

در حالی که بسیاری از برندها هنوز به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای گوشی‌های خود منتشر نکرده‌اند، سامسونگ حتی پس از One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13، یک به‌روزرسانی دیگری را ارائه کرده است. این برند قبلاً به‌روزرسانی One UI 5.1 را برای بسیاری از دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کرده و آخرین دستگاه‌هایی که این آپدیت را دریافت کرده اند، تبلت گلکسی تب S7 FE و گلکسی تب A8 10.5 است.

مدل 5G سامسونگ Galaxy Tab S7 FE با شماره مدل SM-T736B به‌روزرسانی One UI 5.1 را در اروپا دریافت کرد. این نرم افزار در تبلت با نسخه سیستم عامل T736BXXU2CWC5 ارائه می شود. چندین ویژگی جدید و همچنین وصله امنیتی فوریه 2023 اندروید را به همراه دارد.

از سوی دیگر، سامسونگ گلکسی تب A8 10.5 آپدیت One UI 5.1 را در کره جنوبی دریافت کرد. این بروزرسانی برای مدل SM-X200 در این کشور منتشر می‌شود، اما باید به زودی به سایر مناطق نیز برسد. آپدیت دارای نسخه سیستم عاملی X200XXU2CWC1 بوده و وصله امنیتی ژانویه 2023 را دربرمی گیرد.

برای بررسی به‌روزرسانی One UI 5.1 در Galaxy Tab S7 FE یا Galaxy Tab A8 10.5، می‌توانید به صورت دستی به منوی تنظیمات تبلت بروید و گزینه Software update را انتخاب کنید. اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، این یک راه عالی برای دیدن اینکه آیا برای دانلود در دسترس است یا خیر است.

آخرین به روز رسانی One UI 5.1 ویژگی های هیجان انگیز بسیاری را ارائه می کند. از آنها باید به برنامه Expert RAW، Photo Remaster بهبودیافته، Multi Control و تصاویر پس زمینه مستقل برای حالت های مختلف اشاره کرد. علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند صفحه قفل خود را با گزینه های جدید سفارشی کنند. علاوه بر این، برنامه گالری پیشرفت های قابل توجهی را بدست آورد، از جمله قابلیت های جستجوی پیشرفته، که به کاربران امکان می دهد افراد را به سادگی با ضربه زدن روی صورت آنها بیابند.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به قسمت تنظیمات و دریافت بروزرسانی دستگاه خود مراجعه کنید. سامسونگ تاکنون برای دستگاه های مختلفی این آپدیت را ارائه داده بزودی شامل برندها و دستگاه های بیشتری می شود. آپدیت جدید بیش از 1 گیگابایت حجم داشته و کم حجم نیست.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A2 کور

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت One UI 5.1 برای تبلت Galaxy Tab S7 FE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *