انتشار آپدیت جدید واتساپ

انتشار آپدیت جدید واتساپ

آیا از دریافت به‌روزرسانی‌های مکرر زیاد از واتس‌اپ خسته شده‌اید؟ خوب، من به شما پیشنهاد می‌کنم که این کار را نکنید، زیرا آنها دیگر وارد نمی‌شوند. WhatsApp نه تنها تلاش می‌کند تا بهترین برنامه پیام‌رسانی فوری را در آنجا داشته باشد، بلکه سعی می‌کند مطمئن شود برنامه مورد علاقه‌تان به خوبی به شما خدمات می‌دهد.

به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ همیشه دارای ویژگی‌های جدیدی هستند که استفاده از برنامه را آسان‌تر، کارآمدتر و ایمن‌تر می‌کنند. به طور کلی، به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ عمدتاً برای مزایای کاربران نهایی مانند من و شما است.

صحبت از مزایا، به‌روزرسانی جدیدی در راه است تا کارها را بسیار آسان‌تر کند. واتس اپ در تلاش است تا به کاربران کمک کند تا مخاطبین را تا حد امکان راحت تر و سریع تر شناسایی کنند. به تازگی، این شرکت به روز رسانی را منتشر کرده است که شماره تلفن را با نام کاربری در چت های گروهی جایگزین می کند. واتس اپ می خواهد این ویژگی را با نمایش تصاویر سفارشی افزایش دهد.

به گزارش WABetainfo، پلتفرم پیام رسان در حال حاضر روی به روز رسانی نسخه 2.23.6.12 کار می کند. گفته می‌شود که ویژگی جدید Profile Icons نام دارد و در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتا در چت‌های گروهی در دسترس است.

در حال حاضر، این ویژگی برای کاربران اندرویدی در دست توسعه است، اما نسخه بتا در حال حاضر برای کاربران iOS منتشر شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  متا به دنبال افزودن هوش مصنوعی به واتساپ

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید واتساپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *