انتشار آپدیت جدید برای هدفون سنهایزر MOMENTUM True Wireless 3

انتشار آپدیت جدید برای هدفون سنهایزر MOMENTUM True Wireless 3

سنهایزر هدفون جدید MOMENTUM True Wireless 3 را در اوایل سال جاری در بازار هند عرضه کرده بود. اکنون، این شرکت بالاخره یک ویژگی مورد انتظار را به این مدل TWS می آورد که پشتیبانی از اتصال چند نقطه ای است.

این شرکت اوایل این هفته اعلام کرد که به‌روزرسانی سیستم‌افزار جدیدی را در منطقه ارائه می‌کند که از اتصال دستگاه چند نقطه‌ای و حالت صدای با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند. دومی روشی راحت را برای بهبود کیفیت تنها با یک ضربه امکان پذیر می کند. به گفته کاپیل گولاتی، مدیر بخش مصرف کننده، Sennheiser، “آخرین به روز رسانی ما روش های پویایی را منعکس می کند که مردم می خواهند از MOMENTUM True Wireless 3 استفاده کنند، از جمله ویژگی چند نقطه ای ما که بیشترین درخواست را داریم. برای مثال، می‌توانید از برنامه پخش موسیقی مورد علاقه خود برای پیوستن به یک تماس کنفرانسی ورودی از لپ‌تاپ خود – و دوباره – بدون نیاز به اتصال مجدد دستی تغییر دهید.

به عبارت ساده‌تر، این به‌روزرسانی اساساً به شما امکان می‌دهد غوطه‌ور شدن صدای MOMENTUM True Wireless 3 را در چندین دستگاه تجربه کنید، که می‌توانید با یک ضربه بی‌وقفه بین آن‌ها جابه‌جا شوید. بنابراین، می توان به سادگی بین دو دستگاه جفت شده برای مدیریت پویا اتصالات فعال سوئیچ کرد. جدا از این، این شرکت همچنین یک حالت صدای جدید با وضوح بالا را با قابلیت عمق 24 بیت و قابلیت نرخ نمونه برداری 96 کیلوهرتز در به روز رسانی جدید ارائه می کند.

بنابراین هنگامی که کاربران MOMENTUM True Wireless 3 کدک تطبیقی ​​aptX را داشته باشند، هدفون ها نرخ بیت بلوتوث را تا 420 کیلوبیت در ثانیه افزایش می دهند تا صدایی بهینه داشته باشند. حالت جدید چند نقطه‌ای و وضوح بالا پس از به‌روزرسانی کاربران MOMENTUM True Wireless 3 به جدیدترین سیستم‌افزار (نسخه 2.10.19 یا بالاتر) و به‌روزرسانی برنامه کنترل هوشمند (App Store، Google Play؛ نسخه 4.1.5 یا بالاتر) در دسترس است.

سنهایزر Momentum True Wireless 3 در سراسر جهان از طریق خرده فروشی هایی مانند آمازون در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون درون گوش سنهایزر IE 600 معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای هدفون سنهایزر MOMENTUM True Wireless 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *