گوشی X Fold+ ویوو و کسب تاییدیه TENAA

گوشی X Fold+ ویوو و کسب تاییدیه TENAA

به نظر می رسد ویوو X Fold+ آماده پیوستن به مهمانی تاشو است. این گوشی اخیراً در وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهینامه رویت شد. در جدیدترین افشا، ویوو X Fold+ در پایگاه داده گواهی TENAA چین مشاهده شده است. این تلفن هوشمند دارای باتری دو سلولی 4600 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 12، پشتیبانی از 5G و موارد دیگر است.

MySmartPrice گوشی ویوو X-Fold+ را که در وب سایت گواهی TENAA فهرست شده، مشاهده کرده است. طبق لیست، این اسمارتفون به یک باتری دو سلولی 2300 میلی آمپر ساعتی + 2300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که ظرفیت باتری آن 4600 میلی آمپر ساعت است. علاوه بر این، دستگاه اندروید 12 را به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. درست مانند باقی گوشی‌های هوشمند ویوو، X Fold+ نیز ممکن است دارای رابط کاربری Funtouch OS باشد.

این گوشی تاشو همچنین برای پشتیبانی از چندین باند 5G از جمله N1، N28، N41، N78 و N79 فهرست شده است. لیست TENAA نشان می دهد که این دستگاه ممکن بوده به زودی در چین عرضه شود. با این حال باید منتظر تایید رسمی بود.

لیست Geekbench اخیر نشان داد که این دستگاه از جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. شایعه شده است که ویوو X Fold+ دارای یک دوربین عقب چهارگانه است که ممکن بوده شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی، یک دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک پریسکوپ 8 مگاپیکسلی باشد. لنز با زوم اپتیکال 5 برابری هم در کار خواهد بود. در قسمت جلو، دستگاه ممکن است به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شود.

این تلفن هوشمند می تواند دارای یک صفحه نمایش داخلی AMOLED LTPO تاشو 8.03 اینچی باشد که ممکن است وضوح 2K را ارائه دهد و نرخ رفرش 120 هرتز را پشتیبانی کند. در بخش بیرونی، ممکن است با صفحه نمایش 6.53 اینچی 120 هرتزی AMOLED همراه باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید گوشی های هوشمند در هند توسط شرکت ویوو

نظرات در مورد : گوشی X Fold+ ویوو و کسب تاییدیه TENAA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *