انتشار آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 10 Pro

انتشار آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 10 Pro

شیائومی با برنامه به روز رسانی MIUI 14 سرعت خود را افزایش می دهد. اخیراً، این برند نسخه های پایدار و بتا نرم افزار جدید خود را برای تعدادی از گوشی های هوشمند در چین منتشر کرده است. در واقع این شرکت برخی از دستگاه ها را در بازار جهانی نیز به روز کرد. جدیدترین دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده‌اند، Redmi Note 10 Pro، Note 11T Pro Plus، Redmi K40S و Redmi K50G هستند.

همه این دستگاه‌ها به‌روزرسانی MIUI 14 را در چین دریافت می‌کنند. این به روز رسانی تمام ویژگی های جدیدی را که گوگل با آخرین نسخه اندروید معرفی کرده و همچنین برخی از ویژگی های منحصر به فرد شیائومی را به ارمغان می آورد. عرضه در مقیاس خاکستری است، به این معنی که نرم افزار جدید در چند دسته منتشر می شود و هر دسته تعداد محدودی کاربر دارد.

برای یادآوری، آخرین سیستم عامل شیائومی، MIUI 14، دارای طراحی شیک است و گفته می شود که سبک ترین نسخه تا کنون است. این دارای یک معماری سیستم تصفیه شده و موتور فوتون جدید است که زمان بارگذاری سریعتر برنامه را نوید می دهد.

علاوه بر بهبود عملکرد، MIUI 14 تعدادی تغییرات بصری را نیز به همراه دارد. کاربران اکنون می توانند پوشه ها را با آیکون های بزرگتر سفارشی کنند و از میان انواع ویجت ها در اشکال و اندازه های مختلف انتخاب کنند. ویژگی‌های جدیدی مانند فشرده‌سازی خودکار برای برنامه‌های کم استفاده، امکان خاموش کردن اعلان‌های مداوم و حیوانات خانگی در صفحه اصلی نیز اضافه شده است.

در اخبار مرتبط، گزارش اخیر نشان داد که شیائومی همچنین سری Redmi Note 9 و سری Poco M2 را با MIUI 14 به‌روزرسانی خواهد کرد. MIUI 14 آخرین آپدیت سیستم عامل این دستگاه ها خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. احتمالا بزودی گوشی های دیگری آپدیت را دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسامی گوشی های شیائومی که اندروید 13 را دریافت می کنند

نظرات در مورد : انتشار آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 10 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *