انتشار آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای گوشی Galaxy A53

انتشار آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای گوشی Galaxy A53

گلکسی A53 در حال حاضر بهترین گوشی میان رده سامسونگ موجود در بازار است، اما سازنده آن نسبت به سایر مدل‌ها تبعیض قائل نمی‌شود. احتمالاً به همین دلیل است که گلکسی A53 5G تنها پس از برخی از پیشینیان خود مانند گلکسی A50، A52 و A52s 5G، با وصله امنیتی ژانویه 2023 به‌روزرسانی می‌شود.

اما انتظار برای آپدیت امنیتی ژانویه برای دارندگان گلکسی A53 بالاخره باید به پایان برسد. این دستگاه در چند کشور از جمله برزیل، پاراگوئه و بولیوی به‌روزرسانی جدید با نسخه سیستم عامل A536EXXS4BWA4 دریافت می‌کند و احتمالاً در هفته‌های آینده همین به‌روزرسانی را در بازارهای دیگر دریافت خواهد کرد.

همانطور که در عنوان ذکر شد، جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی A53 شامل وصله امنیتی ژانویه 2023 است. متأسفانه، این برای چیزهای جدید با به روز رسانی است. این بدان معناست که اگر پس از نصب اندروید 13 همچنان با برخی از باگ ها و مشکلات مواجه شدید، احتمالاً این به روز رسانی هیچ یک از آنها را برطرف نخواهد کرد (اگرچه منصفانه باشیم، Android 13 و One UI 5.0 از روز اول به طرز شگفت انگیزی پایدار بوده اند).

با این حال، همانطور که وجود دارد، بسیاری از مالکان، با فرض اینکه به آنها اهمیت می دهند، خوشحال خواهند شد که وصله امنیتی ژانویه را قبل از پایان ماه دریافت کرده اند. اگر گلکسی A53 (با شماره مدل SM-A536E) دارید، باید به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی بروید و روی دکمه دانلود و نصب ضربه بزنید.

همچنین، می‌توانید جدیدترین میان‌افزار Galaxy A53 را برای کشور خود از آرشیو ما دانلود کرده و با استفاده از رایانه شخصی ویندوزی آن را روی گوشی نصب کنید.

به‌روزرسانی معنادار بعدی برای گلکسی A53 احتمالاً One UI 5.1 است. و از آنجایی که سامسونگ قول ارتقای چهار سیستم عامل را برای آن داده است، اکنون سه به‌روزرسانی بزرگ باقی مانده است و گلکسی A53 تا اندروید 16 ادامه خواهد داشت.

و هنگامی که به‌روزرسانی‌های آینده سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI وارد می‌شوند، امیدواریم سامسونگ مانند Android 13 کار خود را به طور کامل انجام دهد و هرگونه باگ آشکار را در اولین سیستم‌افزار اندروید 14/15/16 قبل از انتشار آن برای مشتریان برطرف کند.

بیشتر بخوانید  سری گلکسی اس 22 فاقد پردازنده اگزینوس در بازار آسیا و آفریقا است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه ژانویه برای گوشی Galaxy A53

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *