انتشار آپدیت امنیتی فوریه 2022 برای Galaxy Z Fold 2

انتشار آپدیت امنیتی فوریه 2022 برای Galaxy Z Fold 2

سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy Z Fold 2 در ایالات متحده منتشر کرده است. مدل آنلاک شده گوشی هوشمند تاشو اکنون به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2022 را دریافت می‌کند که در اوایل این هفته برای نسخه های بین‌المللی دستگاه منتشر شد.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای Galaxy Z Fold 2 با شماره ساخت F916U1UEU2FVAB ارائه می‌شود. این شامل وصله امنیتی فوریه 2022 است که بیش از 60 آسیب‌پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی در تمام شبکه‌های اپراتور ایالات متحده، از جمله AT&T، Bluegrass Cellular، Cellular South، Comcast، C-Spire، Tracfone، T-Mobile، Verizon و Xfinity Mobile منتشر می‌شود.

اگر گلکسی زد فولد 2 قفل نشده ای در ایالات متحده دارید، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به روز رسانی جدید را بررسی کنید. همچنین می توانید آخرین فایل سیستم عامل را از پایگاه داده موردنظر دریافت کنید.

این شرکت کره جنوبی گلکسی زد فولد 2 را در اواسط سال 2020 با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر اندروید 10 عرضه کرده بود. این گوشی هوشمند تاشو آپدیت One UI 3 مبتنی بر اندروید 11 را در اوایل سال 2021 و به روز رسانی One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را چند هفته پیش دریافت کرد.

در اخباری مرتبط شایعه شده شرکت سامسونگ در تابستان سال 2021 بود که گوشی تاشو Galaxy Z Fold3 را رونمایی کرد. این اسمارتفون در کنار گلکسی زد فلیپ معرفی شده و حال انتظار داریم تابستان سال 2022 نسل جدید آن با نام Galaxy Z Fold4 معرفی شود.

سال جاری سامسونگ با معرفی گلکسی اس 22 اولترا نشان داد که سری گلکسی نوت به فراموشی سپرده شده و از این پس شاهد یک مدل خاص در سری گلکسی اس هستیم. مدلی که جایگاه ویژه برای قلم اس پن خواهد داشت.

در سال های گذشته سری Galaxy Z Fold بدون جایگاه قلم ارائه می شد و حال گزارش جدید نشان می دهد که Galaxy Z Fold4 قرار با جایگاه قلم اس پن همراه باشد. این امر کمک می‌کند تا همیشه قلم را در کنار این گوشی تاشو به همراه داشت و یکی از نقایص سری گلکسی زد فولد محسوب می شد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای قابلیت فیلمبرداری 4K 60FPS

اطلاعات بیشتری از گلکسی زد فولد 4 موجود نیست و باید انتظار داشت با مشخصات پرچمدار در آگوست یا جولای سال 2022 معرفی شود و مدتی بعد نیز به بازار برسد. در بحث طراحی نیز احتمالا سبک چیدمان دوربین اس 22 اولترا را خواهد داشت و به طور کلی ظاهری بهبودیافته دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است بخش نرم افزاری گوشی را بررسی کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی فوریه 2022 برای Galaxy Z Fold 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *