افشا مشخصات گوشی Realme 10

افشا مشخصات گوشی Realme 10

Realme 10 اخیراً در تعدادی از وب سایت های صدور گواهینامه مشاهده شده بود. اکنون، گوشی هوشمند آینده این شرکت در پایگاه داده گواهینامه دیگری مشاهده شده، اما این لیست هنوز برخی از مشخصات کلیدی را نشان می دهد.

برای کسانی که نمی دانند، سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های جدید سری Realme 10 در سال آینده است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، این دستگاه در وب سایت های معتبر صدور گواهینامه از جمله وب سایت های صدور گواهینامه BIS، NBTC، EEC و Telecom اندونزی مشاهده شد. اکنون، حتی در پایگاه داده IECEE نیز فهرست شده است. این لیست جدید در گواهینامه تست CB ظرفیت باتری دستگاه را نشان می دهد و همچنین دارای شماره مدل RMX3630 است.

قابل ذکر بوده، این همان شماره مدلی است که در لیست های پایگاه های گواهی BIS، NBTC، EEC و Telecom اندونزی نیز یافت شد. در حالی که مشاهدات قبلی هیچ جزئیات دقیق تری را در مورد Realme 10 فاش نکردند، آخرین گواهینامه ها نشان داد که دستگاه از یک بسته باتری بزرگ 4880 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. به عبارت دیگر، دستگاه با ظرفیت باتری 4880 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که ظرفیت باتری معمولی آن حدود 5000 میلی‌آمپر ساعت است.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بود که توسط وب سایت صدور گواهینامه جدید به اشتراک گذاشته شد و جزئیات دقیق تر در مورد دستگاه آینده هنوز ناشناخته است. اگرچه، با توجه به اینکه چند ماه دیگر راه اندازی می شود، می توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری در هفته های آینده ظاهر شود. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این گوشی جدید منتظر بمانید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Realme Book با پردازنده Core i5-1135G7 اینتل همراست

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی Realme 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *