انتشار اطلاعاتی از گوشی Lava Blaze 2

انتشار اطلاعاتی از گوشی Lava Blaze 2

لاوا که زمانی یک برند محبوب بود، شتاب خود را در زمینه پیشرفت نسبت به رقبای چینی مانند شیائومی و اوپو از دست داد. با این حال، برند هندی با عرضه چندین گوشی هوشمند میان رده و اقتصادی چشمگیر دوباره شروع به پیشرفت کرده است. اخیراً، این کمپانی خبر از معرفی یک گوشی جدید به نام Lava Blaze 2 داد.

این گوشی اوایل امروز در آمازون هند رویت شد و در گزارش اخیر، یک افشاگر مشخصات، قیمت و رندرهای کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است.  Lava Blaze 5G اصلی در اواخر سال 2022 راهی بازار هند شد وطبق بررسی متوجه شدیم که این گوشی در برخی زمینه ها از رقیب خود بهتر عمل می کند.

انتظار می رود که جانشین آن، Blaze 2، با طراحی و ویژگی های بهبود یافته، حتی بهتر باشد. به گفته افشاگر Mukul Sharma، این گوشی از پردازنده سطح پایه Unisoc T616 با 6 گیگابایت رم (به اضافه 5 گیگابایت مجازی) و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 برخوردار است.

گزارش شده است که Lava Blaze 2 دارای یک پنل 6.5 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز است. گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش تخت با یک حفره دوربین در وسط بوده که وضوح 8 مگاپیکسلی دارد. در عقب، گوشی هوشمند دارای دو حلقه بزرگ بوده که سنسورهای دوربینی را در خود جای داده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و همچنین یک دوربین هوش مصنوعی نیز وجود دارد. گفته می شود این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی نیرو می گیرد.

شارما می گوید که Lava Blaze 2 در هند کمتر از 10 هزار روپیه قیمت خواهد داشت. احتمالاً در رنگ‌های نارنجی شیشه‌ای، مشکی شیشه‌ای و آبی شیشه‌ای برای خرید در دسترس خواهد بود. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، انتظار می رود این گوشی هوشمند در ماه آوریل وارد بازار شود. بنابراین پیش بینی شده بزودی لاوا شروع به انتشار تیزرهایی از این مدل کرده و جزئیات کامل و حقیقی ارائه دهد.

برند هندی در تلاش است بازار هندوستان را نصیب خود کند اما وجود رقبای سخت کار را سخت می کند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت لاوا چیست.

بیشتر بخوانید  گوشی لاوا Agni 2 5G در دو رنگ جدید عرضه شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Lava Blaze 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *