افشا مشخصات گوشی Galaxy F54 5G سامسونگ

افشا مشخصات گوشی Galaxy F54 5G سامسونگ

شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی جدید سری گلکسی F تحت عنوان گلکسی F54 5G است با این حال، قبل از هر گونه اعلام رسمی، قیمت و مشخصات گلکسی F54 در هند به بیرون درز کرد.

پیش از این، مشاهده گلکسی F54 5G در لیست کنسول Google Play را شاهد بودیم که ماه گذشته نام آن را تایید کرد. اکنون، GadgetsData اطلاعاتی فاش کرده که گوشی هوشمند آینده ممکن است اواخر این ماه عرضه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، سری گلکسی F، سری گوشی‌های میان‌رده غول فناوری کره‌جنوبی است.

افشاگر حتی فاش کرد که دستگاه جدید دارای یک صفحه نمایش بلند 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. در بخش سخت افزاری، به Exynos 1380 مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند همچنین از یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به محافظ Corning Gorilla Glass 5، اسکنر اثر انگشت جانبی، اسلات سیم‌کارت هیبریدی، WiFi 6 و موارد دیگر اشاره کرد. ظاهراً قسمت عقب دارای یک دوربین سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود.

در همین حال، برای قسمت جلو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شد. این دستگاه احتمالاً سیستم عامل اندروید 13 را دربرمی گیرد. منبع اطلاعات همچنین فاش کرد که این دستگاه در نیمه دوم می 2023 راهی بازار خواهد شد. علاوه بر این، او همچنین به اشتراک گذاشت که Galaxy F54 5G در بازار هند کمتر از 30000 INR (366 دلار ) قیمت خواهد داشت. به عبارت دیگر، می توانیم فرض کنیم که با برچسب قیمتی در حدود 27000 روپیه عرضه خواهد شد.

در اخباری مرتبط سری گلکسی S23 سامسونگ جدیدترین سری گوشی های پرچمدار این برند است. با سیستم دوربین همه کاره، مشخصات بسیار خوبی را ارائه می دهد. سخت‌افزار دوربین مطمئناً بسیار قوی است، با این حال، برخی از مشکلات در سیستم دوربین وجود دارد و این برند دائماً در حال کار بر روی ارتقاء تجربه دوربین دستگاه است.

تعداد کمی از کاربران مشکل مربوط به HDR را در گوشی های هوشمند سری گلکسی S23 گزارش کرده بودند. دستگاه ها در برخی شرایط نوری نمی توانند رنگ‌ها را به درستی تنظیم کنند. سامسونگ رسماً این مشکل را تأیید کرده که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده برای دستگاه مشکل HDR موجود در دستگاه را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید  نمایندگی سامسونگ هروی در مرکز خرید هروی سنتر افتتاح شد

افشاگر معروف Ice Universe (از طریق SamMobile) ادعا می کند که تأییدیه ای از تیم پشتیبانی سامسونگ دریافت کرده است که “بهبودها در حال انجام است و در به روز رسانی بعدی گنجانده خواهد شد”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی Galaxy F54 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *