افشا مشخصات گوشی اوپو K10x

افشا مشخصات گوشی اوپو K10x

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند OPPO K10x تاریخ 16 سپتامبر در چین است. این برند قبلاً طراحی دستگاه و برخی مشخصات کلیدی را در تیزر فاش کرده است. اکنون این دستگاه در Geekbench نیز ظاهر شده است. بنابراین، بیایید نگاهی به فهرست بیاندازیم.

با شروع، لیست نشان می دهد که دستگاه دارای شماره مدل PGGM10 است و دارای یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز. این چیپست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619 بوده که کاملا واضح است این چیپست Snapdragon 695 کوالکام می باشد.

گوشی همچنین دارای 12 گیگابایت رم بوده که در Geekbench ذکر شده، اما احتمالاً گزینه های دیگری برای حافظه رم و ذخیره سازی موجود است. این دستگاه در تست تک هسته‌ای امتیاز 3231 و در تست چند هسته‌ای Geekbench 4 امتیاز 8120 را کسب کرد. سیستم‌عامل اندروید 12را دربرخواهد گرفت. این لیست جزئیات بیشتری را نشان نمی دهد، بنابراین بیایید نگاهی به آنچه تاکنون می دانیم بیندازیم.

گوشی اوپو K10x دارای یک پنل LCD با حفره دوربین است که در گوشه سمت چپ بالای آن قرار دارد. صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. طبق لیست TENAA، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی Full HD+ خواهد بود.

چیپست اسنپدراگون 695 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی تکمیل خواهد شد. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزاری، دستگاه احتمالاً دارای رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود.

در نهایت، این تلفن هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب با تنظیمات 64 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل است. در قسمت جلو دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا چینی ها این محصول مورد اشاره را معرفی کنند. اوپو در تلاش بوده سبد محصولات اقتصادی خود را کامل سازد. بنابراین باید به انتظار ادامه داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن سرعت شارژ گوشی اوپو Reno 10 Pro+

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی اوپو K10x

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *