افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 9T

افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 9T

پس از عرضه موفقیت‌آمیز سری iQOO 9 در هند طی اوایل سال جاری، iQOO در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی پرچمدار بعدی خود به نام iQOO 9T در این کشور است. گزارش اخیر 91mobiles نشان داد که این گوشی هوشمند در ماه جولای وارد بازار هندوستان خواهد شد. این نشریه اکنون با برخی اطلاعات تازه در مورد مشخصات کلیدی گوشی بازگشته است. همچنین مشخص شده که 9T تأییدیه اداره استانداردهای هند (BIS) را دریافت کرده است.

iQOO 9T با شماره مدل I2201 در پایگاه داده BIS رویت شده و این در حالی بوده که لیست نشان می دهد این گوشی به زودی برای عرضه آماده خواهد شد، اما چیزی در مورد مشخصات آن ذکر نشده است. همانطور که پیشتر ذکر شد، احتمالاً در ماه جولای باید شاهد معرفی آن باشیم. باید دید که آیا این گوشی به عنوان اولین گوشی هوشمند هند با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه می شود یا خیر.

این نشریه از طریق منابع خود دریافته است که چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 در iQOO 9T تعبیه خواهد شد و دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. در حالی که اطلاعاتی در مورد باتری آن وجود ندارد، از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد و مشخصات دوربین 9T نیز در دست نیست.

iQOO 9T احتمالا در دو نوع عرضه خواهد شد: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. در حالی که انتظار می‌رود رنگ آن مشکی باشد، اطلاعاتی در مورد سایر رنگ‌های آن وجود ندارد. در این گزارش همچنین اشاره شده که طراحی آن شبیه به سری iQOO 9 خواهد بود.

انتظار می رود iQOO گوشی های پرچمدار سری iQOO 10 را در چین عرضه کند. نسخه ساده iQOO 10 احتمالاً دارای همان مشخصاتی است که در بالا ذکر شد. علاوه بر این، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با Gimbal OIS و طراحی دو رنگ ارائه می شود. از سوی دیگر، iQOO 10 Pro ممکن است به عنوان اولین گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی معرفی شود.

در اخباری مرتبط iQOO، زیرمجموعه Vivo، به طور فعال گوشی‌های هوشمند جدیدی را عرضه می‌کند و این شرکت اکنون آماده است تا به زودی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را تحت سری iQOO 10 عرضه کند.

بیشتر بخوانید  برخی مشخصات گوشی iQOO 12 فاش شد

در حال حاضر، یک گزارش جدید از Digital Chat Station ادعا می‌کند که این شرکت در حال آزمایش گوشی هوشمندی از سری iQOO 10 است که از چیپست جدید معرفی‌شده مدیاتک Dimensity 9000+ قدرت می گیرد.

پیش از این گزارش شده بود که این گوشی هوشمند با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 عرضه خواهد شد. بنابراین، مشخص نیست که آیا دستگاه مجهز به پردازنده Dimensity 9000+ همان دستگاه است یا دستگاه دیگری در خط تولید قرار دارد یا این شرکت قصد دارد دو مدل مختلف از تلفن هوشمند را ارائه دهد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K+ LTPO عرضه شود که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند و از ناحیه بزرگی برای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند. در بخش دوربین، گفته می شود که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در سیستم دوربین سه گانه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 9T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *