افشا مشخصات کلیدی گوشی GALAXY A04E

افشا مشخصات کلیدی گوشی GALAXY A04E

رم، فضای ذخیره‌سازی و گزینه‌های رنگی نسخه هندی سامسونگ گلکسی A04e قبل از رونمایی رسمی این گوشی به صورت آنلاین ظاهر شد. تعداد بیشماری از گوشی‌های سری گلکسی A اخیراً درز کرده است. طبق گزارش ها، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه گلکسی A54 5G، Galaxy A34 5G و Galaxy A14 5G در هفته های آینده است. قابل ذکر است که گلکسی A14 5G اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده است.

این گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، ارزان‌قیمت و محصولات میان‌رده سامسونگ خواهند بود. گلکسی A04e در ماه اکتبر به عنوان بخشی از سری A معرفی شد. با این حال، سامسونگ تایید نکرد که آیا گلکسی A04e در هند عرضه خواهد شد یا خیر. با این حال، گزارش جدیدی از 91mobiles چند جزئیات کلیدی را در مورد نوع هندی Galaxy A04e فاش کرده است.

گزارش قبلی تایید کرد که گلکسی A04e مقرون به صرفه ترین گوشی سری A خواهد بود. بنابراین، قیمت گوشی هوشمند Samsung Galaxy A04e در هند می تواند حدود 10000 روپیه باشد. علاوه بر این، بر اساس این گزارش، این گوشی در سه گزینه ذخیره سازی در کشور عرضه خواهد شد. ایشان آگاروال، مشاور قابل اعتماد ادعا می کند که مدل پایه دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

یک مدل رم 4 گیگابایتی + 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در راه است. سامسونگ احتمالاً یک نوع حافظه رم 3 گیگابایتی + 64 گیگابایتی را نیز عرضه خواهد کرد. گلکسی A04e در رنگ‌های مسی و آبی روشن در هند عرضه خواهد شد. برای یادآوری، گلکسی A04e در ماه اکتبر به طور رسمی معرفی شد. این گوشی دارای یک پنل LCD 6.5 اینچی با رزولوشن +HD و نرخ تجدید 60 هرتز است. این پردازنده دارای پردازنده MediaTek Helio G35 SoC و پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 است.

برای بخش دوربین، گلکسی A04e دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در پشت است. در جلو، دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی دارد. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای کشیدن آب استفاده می کند. این گوشی اندروید 12 را با لایه OneUI Core 4.1 در بالا بوت می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی گوشی GALAXY A04E

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *