افشا مشخصات کلیدی ساعت وان پلاس Nord Watch

افشا مشخصات کلیدی ساعت وان پلاس Nord Watch

در حالی که OnePlus قبلاً یک ساعت هوشمند در بازار عرضه کرده است، برند فرعی آن Nord هنوز ساعت هوشمندی را ارائه نداده است. سازنده چینی اولین تیزر از Nord Watch را در بازار هند منتشر کرده که نشان می دهد طی چند روز آینده در این کشور رسمی خواهد شد. پیش از عرضه، موکول شارما اطلاعات کلیدی Nord Watch را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ساعت OnePlus Nord دارای صفحه نمایش 45.2 میلی متری خواهد بود. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED است که از رزولوشن 368 در 448 پیکسل و نرخ نوسازی 60 ساعت پشتیبانی می کند. تیتر یک شماتیک منتشر کرده است تا نشان دهد Nord Watch چگونه خواهد بود.

وقتی صحبت از تناسب اندام به میان می آید، Nord Watch ویژگی هایی مانند 105 حالت تناسب اندام و ویژگی های سلامت زنان را ارائه می دهد. هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه دقیق باتری ساعت هوشمند Nord وجود ندارد. با این حال، مشاور فاش کرد که پس از شارژ کامل، می تواند تا 10 روز دوام بیاورد.

افشا مشخصات کلیدی ساعت وان پلاس Nord Watch

گزارش‌های قبلی نشان داده بود که Nord Watch دارای یک ردیاب SpO2، یک سنسور نوری ضربان قلب و یک ردیاب خواب است. با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 وارد بازار خواهد شد. اتصال حدس زده می شود که یک برنامه همراه به نام OnePlus N Health وجود خواهد داشت. Nord Watch ممکن است بین 5000 روپیه (63 دلار) تا 8000 روپیه (103 دلار) قیمت داشته باشد. انتظار می رود در رنگ های مشکی، سفید و طلایی وارد بازار شود.

وان پلاس Nord Watch احتمالا به طور انحصاری از طریق آمازون هند به فروش می رسد. به نظر می رسد که تاریخ عرضه Nord Watch در چند روز آینده تایید خواهد شد. در اخبار مرتبط، OnePlus نسخه آبی OnePlus 10R Prime Blue را در 22 سپتامبر عرضه خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

پیش بینی شده بزودی اطلاعات تکمیلی ارائه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لیست شدن وان پلاس Nord N30 در کنسول گوگل پلی

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی ساعت وان پلاس Nord Watch

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *