افشا مشخصات کلیدی خانواده REDMI K60

افشا مشخصات کلیدی خانواده REDMI K60

مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری Redmi K60 قبل از عرضه به‌صورت آنلاین و با حسن نیت از یک افشاگر مشخص شده بود. شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های هوشمند جدید تحت سری K60 در چین است.

در این بین، سری K60 در اطراف شایعات شناور بوده است. همچنین، گوشی های هوشمند آینده اخیرا در معرض فاش های زیادی قرار گرفته اند. برای یادآوری، رندرهای طراحی اخیر به بیرون درز کرده است، نگاهی اجمالی به ظاهر بیرونی سری K60 به ما می دهد. علاوه بر این، جزئیات مربوط به پردازنده و تنظیمات دوربین گوشی هوشمند Redmi K60 در اوایل ماه جاری فاش شد.

افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که K60 5G دارای یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود. همچنین، ظاهراً این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. احتمالاً تا 12 گیگابایت رم نیز عرضه خواهد شد. طبق گزارش ها، Redmi K60 از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) پشتیبانی می کند. بر اساس گزارش MySmartPrice، این دستگاه ممکن است SoC پرچمدار MediaTek را دریافت کند.

در حال حاضر، کاپر اسکرزیپک، سازنده اطلاعات، مشخصات سری Redmi K60 را به اشتراک گذاشته است. به گفته این افشاگر، سری K60 شامل گوشی های وانیلی K60، K60 Pro و K60E می شود.

علاوه بر این، Kacper نام رمز دستگاه های آینده را فاش کرده است. قابل ذکر است که Redmi K60 دارای نام رمز Socrates است. به همین ترتیب، K60 Pro دارای نام رمز Mondrian است. در نهایت، Redmi K60E دارای نام رمز، رامبراند است. گذشته از این، Kacper ادعا می کند وانیلی K60 با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد. مدل پرو دارای اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود، در حالی که K60E دارای چیپست مدیاتک خواهد بود.

این می تواند پردازنده Dimensity 9200 یا Dimensity 8200 باشد. گزارش های قبلی نشان می دهد که مدل وانیلی دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه خواهد بود. K60 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است که از وضوح 2K پشتیبانی می کند. گفته می شود این گوشی از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 30 واتی استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition معرفی شد

همچنین، این دستگاه ممکن است دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد و با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه شود. K60 5G احتمالاً دارای سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. جدای از این، ممکن است یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد. در جلو، دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی خانواده REDMI K60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *