افشا مشخصات کامل گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

افشا مشخصات کامل گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

شرکت موتورولا بزودی گوشی تاشو Razr 40 Ultra را معرفی خواهد کرد، اسمارتفونی که تاشو فلیپ بوده و در روز 1 ژوئن معرفی خواهد شد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات دیگری رسید.

این گوشی  جدید دارای دو نمایشگر POLED خواهد بود: یک صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی با وضوح 2400×1080پیکسل و یک صفحه نمایش 3.6 اینچی اضافی با وضوح 1066×1056پیکسل. هر دو پنل از نرخ نوسازی 165 هرتز پشتیبانی می کنند.

این دستگاه همچنین دارای پردازنده پرچمدار سال گذشته کوالکامSnapdragon 8 + Gen 1 خواهد بود. چیپ مذکور با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

جدا از آن، این محصول جدید دارای باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی، USB-C، GPS، Wi-Fi 6 (ax)، بلوتوث 5.3 و NFC خواهد بود. Motorola Razr 40 Ultra با سه دوربین عرضه خواهد شد: یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی. در مورد قیمت، نسخه امریکایی 1000 دلار و اروپایی 1200 یورو خواهد بود.

در اخباری مرتبط پیشتر برخی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند تاشو موتورولا Razr 40 Ultra فاش شده است. این جدیدترین افشا رندرهای دستگاه آینده و همچنین قیمت و مشخصات آن را به اشتراک می گذارد.

ابتدا در مورد طراحی صحبت می کنیم، قبلاً تصاویر رسمی و حتی رندرهای لو رفته در گذشته را پوشش داده ایم. با این حال، آخرین افشا در حال حاضر از 91Mobiles بدست آمده و آنچه را قبلاً در گذشته دیده بودیم تأیید می کند. Moto Razr 40 Ultra دارای طراحی تاشوی مشابه سایر مدل های قبلی سری Razr است اما با صفحه نمایش بیرونی بزرگتر در عقب . این پنل خارجی تقریباً نیمی از پنل عقب را به طور کامل پوشش داده و دو دوربین عقب نیز در کنار آن قرار دارند.

در همین حال، نمایشگر اصلی یک دوربین سلفی حفره دار در وسط نمایشگر است. به لطف صفحه نمایش بیرونی بزرگ‌تر، کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین‌های عقب بهتر سلفی بگیرند. علاوه بر این، رندرها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در دسترس خواهد بود. این افشا همچنین می افزاید که Razr 40 Ultra طبق گزارش ها 1000 دلار قیمت خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، پس این خبر را باید شایعه دانست.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto G62 5G موتورولا تاییدیه FCC گرفت

جدا از این، گزارش جدید همچنین مشخصات کلیدی مانند صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ pOLED و صفحه نمایش بیرونی ۳.۴ اینچی OLED را تایید می‌کند. در بخش سخت افزاری، انتظار داریم که چیپ Snapdragon 8+ Gen1 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. در قسمت عقب یک لنز اصلی 32 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شد. در نهایت، این دستگاه از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی کرده و با MyUX 5 همراه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *